Miten saa mankan mahtumaan Mantaan?
Miten saa mankan mahtumaan Mantaan?
Vinkatkaa, koska tästä varmaan on kyselty jo aikasemmin mutta söörstsillä en löytänyt.
Eli ainakin omassa autossani mankka jää pari senttiä näkyviin, koska mankan takana ei ole tarpeeksi syvyys tilaa.
Ajattelin että ennenkuin alan itse tekemään patenttiratkasuja niin miten on ihmiset ratkaissut tuota "tilanpuutetta"
Ongelma varmaan myös muissa malleissa sama kun mankat ei olleet niin syviä back in the days??
Eli ainakin omassa autossani mankka jää pari senttiä näkyviin, koska mankan takana ei ole tarpeeksi syvyys tilaa.
Ajattelin että ennenkuin alan itse tekemään patenttiratkasuja niin miten on ihmiset ratkaissut tuota "tilanpuutetta"
Ongelma varmaan myös muissa malleissa sama kun mankat ei olleet niin syviä back in the days??
Re: Miten saa mankan mahtumaan Mantaan?
löytyy http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... n+++asconaMct kirjoitti:Vinkatkaa, koska tästä varmaan on kyselty jo aikasemmin mutta söörstsillä en löytänyt.
Joku vissiin kirjottanu tyyliin Samuli Shexagon kirjoitti:nyt on kyllä sanottava että en tajunnu noista ohjeista vi##uakaan![]()
![]()
eli siis lämmittää sitä lämppäri systeemin koteloa ja painaa lyttyyn sitä?
Järki käteen kuitenkin, jokainenhan osaa sen tehdä päin *ttua. Saahan sen läjään painamalla vaikka tukkoon. Ulkoreunaa muotoilemalla se kuristaa aikalailla keskikohdalta läppää. Eihän pakokaasukaan osaa ulos jos rööri ei ole vähintään 4", jostain on vaan pakko tinkiä
Mietin itsekkin tätä samaa että kun varsinainen haka noiden autojen kanssa olen niin päin mäntyä se menee jos sitä alan jollain lämmittää.
Ajattelin et jos ei muuta niin väännän siihen asennus raudan ympärille jonkun muovi/kuitu/kitti hässäkän että ei ainakaan huutais ihan niin selkeästi ulos sieltä konsolista.
Ja tiedän, kyse on parista kolmesta sentistä mitä se sieltä tulee ulos,
mut turhamaisuus kunniaan.
Ajattelin et jos ei muuta niin väännän siihen asennus raudan ympärille jonkun muovi/kuitu/kitti hässäkän että ei ainakaan huutais ihan niin selkeästi ulos sieltä konsolista.
Ja tiedän, kyse on parista kolmesta sentistä mitä se sieltä tulee ulos,
mut turhamaisuus kunniaan.