rca piuhat b omppuun??

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
a.tikkanen
'Senator'
'Senator'

rca piuhat b omppuun??

Viesti Kirjoittaja a.tikkanen »

ja taas kun alkaa kevät tulla ni ois vahvistin menossa paikalleen, tai meni jo mutta pukkas piru ongelman. mistä kautta ootte kojelaudan sisällä saanu RCA-piuhat menemään radiolle... kuskin puolelta oisin menossa mutta en keksi mitä kautta tarkalleen... on niin perkeleen täynnä tavaraa radion seutu, joka puolella muovi seinä... nii siis se originaali pelti viritys on jo lepän 7. oksalla siitä radion reiästä...
Kaikki alta 244g/km on viherpiiperoita! (Trafin sivuilta loppui asteikko kesken, eli saan ajaa ilmaiseksi! kö?)
Kuke
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kuke »

No itse meinasin kans vetää kuskinpuolta ensin mut tarkemmin tutkailtuani tulin toisiin aatoksiin eli vedin hanttarin puolta maton alta ja sieltä ylös ni oli siel soittimen takana hieman enempi tilaa. Tosin vaikeaa sekin oli. Ensin pujotin ohkasen johdon yläkautta sinne jalkatilaan jonka sitten solmin rca johtoon ja varovasti ujuttamalla sain rca johdot paikalleen.
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

ite pujotin apukuskin puolelta, sieltä jalka tilasta hanskalokeron alapuolelta otin sen muovin pois on 3 klipsulla kiinni ja sieltä kynnyskotelon sisällä peräkonttiin. Apujohdon avulla sain sen rca piuhan tulemaan sinne mankan koloseen, tä mun konsti on helpompi niin ei tarvi repiä mattoja irti
Statics
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Statics »

mä vedin ainakin rca:t kuskin puolelta.. siinä mankan vieressä on se joku "kolikkokippo" niin se meni sieltä sen takaa että jäi vähän rutistuksiin piuhat mutta ei niin paljoa että haittais, siis kun piuhat lähtee mankalta niin heti 90asteen käännös rattiin päin niin sieltä meni..
niklas_ve
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja niklas_ve »

http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... n&start=45
tääl on myös juttua kyseisestä operaatiosta.
Vastaa Viestiin