Tietääkö joku millä värillä on alunperin maalattu gsi:stä takavalojen väli ku minusta se ei ihan normi matta mustalta näytä??
Jos sais joistain vaikka väri numeron..
Ja mistä sais niitä gsi tarroja, mitkä on liimattu tehtaalla sinne perään ja etu loka suojiin?
Kiitos!
Audi a3 2.0tdi quattro, Golf mk6 1.4 i.
Exiä 29 kpl. mm: Vectra C 2.0T, Calibra Turbo 4x4, Omega 3000 24v..
Itselläni ei ole Kadett GSi:tä koskaan ollut, mutta veikkaisin että kyseessä olisi musta tarra, eikä maali lainkaan? Esimerkiksi B-pilarin mustaus on tarra.
Jossain kirja kaupassa on ollu vastaavanlaista rypylä pitaista tarraa mutta siinä on niin huono liima että se ei pysy kuin 12:sta puoleenpäivään paikallaan.
Muutaman oon kokeillu ja kaikissa on ollu yhtä huono lopputulos kun sitä kattelee muutaman viikon päästä uudelleen.
Sitä saattaa saada jostain teippi virmasta parempi liimaista mutta luulen että hintaa sille tulee niin juhlavasti kun se erikseen tilataan että mattamusta saattaa alkaa kelpaamaan siihen ihan hyvin...
Se on teippiä siinä B-pilareissa ja takaluukussa se valojen väli...
J.P.S kirjoitti:
Ei taida niitä merkki tarroja saada muuten kuin askartelemalla??
Jos tarkotat niitä GSI tekstejä, itte oon niitä jokusen joskus tehny ja onpa niitä GT tekstejä tullu tehtyä...
...aika helppoja ne on kyllä itse tehdä, jos siihen kykenee.
Autokäyttöön tarkoitettua mattamustaa tarrakalvoakin on saatavilla, eikä se edes ole mitenkään älyttömän kallista. Ilmeisesti pitää vaan tietää mistä sitä ostaa. Kaveri osti sitä muistaakseni Tampereelta Polar Autovarusteesta ja laitoimme sitä G Astran B-pilareihin joskus 90-luvun puolella. Hyvin on pysynyt tähän asti. Itse tein tuosta samasta kalvosta mm. Gsi-merkin 8v moottorin venttiilikoppaan, eikä tuo mennyt miksikään edes lämpötilan vaihteluiden takia.