Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Elikkäs onko tuo liitos prässätty ja onko tuo mitenkään purettavissa Kuva muuta kuin leikkomalla tuo liitos auki?
Täytys saaha vaihtettua tuo bensaletku. Tuon on kuitenki joku vaihtanu, itte tutkinu tuota liitosta, mutta ei oikein ota selvää on tuossa letkussa sitten semmosta mahdollisuutta että sais uuden letkun päälle pitävästi, ettei tarvis koko linjaa vaihtaa.
Tico kirjoitti:Pitääpä purkaa tuo liitos auki kylmästi vain. Tämä puolestaan on vissiin joku paineentasaaja Kuva
molemmista Omegoistani löytyy moinen mötikkä myös...
minulla on semmoinen käsitys että jonkin sortin paineentasaaja se on vaikka bensapumpun vieressä toinen onkin...
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Sutii_82 kirjoitti:Heitä takavasemmalle nii ei häiritse enää. Tuskin se koneen toimintaa kummemmin vaikuttaa. Hinnasta ei mulla ainakaan ole mitään tietoa.
Näin tehdään että pois lähtee.
Off topic, minkäslainen auto se Sutii_82 on oikein?
Jos tarkotat että minkälaisella autolla ajelen nii A Vectralla. Kone pitäs kevään mittaa ottaa pois ja tehä täysremppa ja hieman piristystä ja maalauttaa auto. Mutta ei täsä oikein ole vielä joutanu. Aika kuluu aamut ja päivät vähän isompien vehkeitten parissa...
Tuli poistettua tuo "paineentasaaja" tai mikä nyt onkaan. Kuva Sisältä kuitenki tyhjä ja suora reikä vain läpi.
Oli melkosen huonossa kunnossa tuo bensaletku
Onko siitä palikasta sitten jotain kummempaa haittaa teille kun niin innokkaasti olette heittämässä autosta osia pois? Eiköhän sille joku syy ole ollut että se on sinne laitettu, ja jos ei ihan erikoisen hyvää syytä ole ottaa sitä pois niin kannattaisiko kuitenkin jättää paikoilleen?
Vai onko se sitä tuninkia että otetaan ylimääräiset osat pois, vähemmän painoa, enemmän kulkua?
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
oikea nimi tuolle on kai bensapumpun sykäyksen vaimennin elikkä se vaimentaan pa-pulta tulevaan sykäyksi joo ei sillä tee mitää itse hetin tuon varaston perukoille monzasta