virtalukosta
virtalukosta
eli mulla E-kadetissa lähtee avain virtalukosta vaikka auto olisi käynnissä,niin ei mennyt katsastuksesta läpi...joutuuko ostamaan koko virtalukon vai kui, kun joku väitti että riittäisi kun ostaa pelkän pohjan..??
Omassa myöskin samaa vikaa, eli avain karkaa missä asennossa tahansa..
Pystyykös näitä avaimia teettään ihan ilman mitään sarjanumeroo tms..
Eli kopioivatko vaan vanhasta ja tekevät uuden? Mistän tietävät tehdä uutta vastaavan jos vanha on "hiukan" kulunut kuten mulla, 630tkm takana..
Eli kopioivatko vaan vanhasta ja tekevät uuden? Mistän tietävät tehdä uutta vastaavan jos vanha on "hiukan" kulunut kuten mulla, 630tkm takana..
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Kyllä osaava lukkoseppä näkee sen että minkä verran avain on kulunut...Virimies kirjoitti:Omassa myöskin samaa vikaa, eli avain karkaa missä asennossa tahansa..
Eikä tärvitse viedä kuin pelkkä avain, eli ei tarvii sarja numeroita tai tai mitään muutakaan mukaan..
Frontera A X22XE -96
E39 525 Touring -02
E39 525 Touring -02
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

itellä sama vika koko lukko meni vaihtoon mut niitähän saat täältä myyntiosiosta aika halvalla 
nyt pelittää tosi hyvin..
vai testas ne katsastukses tota ite hirvitti koko ajan et millon ne testaa kaks kertaa meni tolla läpi ni ajattelin vaihtaa sen ku aina tarvii hirvittää et sen takii hylättäis ku avain lähtee käynnis irti
no mut nyt ei tarvi siitäkään enää kantaa huolta.
nyt pelittää tosi hyvin..
vai testas ne katsastukses tota ite hirvitti koko ajan et millon ne testaa kaks kertaa meni tolla läpi ni ajattelin vaihtaa sen ku aina tarvii hirvittää et sen takii hylättäis ku avain lähtee käynnis irti
no mut nyt ei tarvi siitäkään enää kantaa huolta.
OPEL OMEGA 3000 24V
ite teetätin täällä jyväskylässä keljon citymarketissa jossain avainpajassamoogeli84 kirjoitti:mitähän avaimen teettäminen maksaa, ei varmaan hirveitä??
8e/kpl ja lukot on alkanu toimimaan kunnolla. ja pitihän se emännälle oma
teetättää samalla. ja jäi vielä tuo orkkisavain tuonne hyllyn kulmalle
hätävaraks.