Vahvistimen asennus konttiin B1-vectra

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Vahvistimen asennus konttiin B1-vectra

Viesti Kirjoittaja ekto »

Mites porukat on laittanu noita vahveja konttiin kiinni?

Ite olin asentamassa tänään noita vahveja ja munaks meni.
Kiinnitin vahvistimet 50cm x 50cm levyyn ja ruuvasin sen sitten penkkeihin kiinni. Kaikki meni hyvin, kunnes lähin laittaan istuinta pystyyn. Otti alalaidasta kiinni...

Kuva
Noihin blokeihin ois sitten tullu 50mm2 kaapelit, josta virta ois jatkanu matkaa noilla 20mm2 kaapeleilla...

Nyt ois tarkotus pistää uus levy, joka ois 85cm X 40 cm.

Ennenkun ostan tavaran, niin mielellään kuulis/näkis muitakin ideoita...
sarka
'Admiral'
'Admiral'

Re: Vahvistimen asennus konttiin B1-vectra

Viesti Kirjoittaja sarka »

ekto kirjoitti:Ennenkun ostan tavaran, niin mielellään kuulis/näkis muitakin ideoita...
Näyttää ihan mukavalta :) Meikä ruuvas vaffin sinne selkänojaan vaan kiinni, tuommonen levypatentti on kyllä parempi :D
Suforcent
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Suforcent »

Itse aattelin tohon B2 veccuun laittaa vasemalle puolelle konttia (samalla paikalle missä on varoituskolmiot yms, mutta toiselle puolelle) jonkunlaisen levyvirityksen ja siihen ruuvata vahvarin kiinni. Hommaa vaikeuttaa vaan se että juuri tämän kohdan verhoilut on liimattu suoraan ulkopeltiin elikkäs jonkunsortin patentti on kehiteltävä.. Laitan lisää infoa ja kuvia kunhan pääsen taas auton kimppuun.
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Toi rally menee ihan kivasti tuonne:

Kuva
Se on kooltaan X240mm Y260mm.

Toi SPL on X400 Y222, eli huomattavasti pitempi. Noita pitkiä ei kait sitten saa muualle kuin lattialle tai selkänojaan. Onko kukaan rakentanu jotain koteloita noille? Vai kannattaako jättää auki jotta lämpö vaihtuu...
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

No nyt on uudet vermeet kiinni :)

Toi Caliber ei vielä ole kiinni etukaiuttimissa, mutta kohta laitetaan...

Kuva
Asennuslevy valmis.

Kuva
"Close Up" virtapuoleen. Eivät oo oikeesti tolleen vinossa. Kamera jotenki huijaa...

Kuva
Kiinni penkeissä.

Kuva
Kontin suulta.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Ja ihan ensimmäisenä suosittelen hylkäämään tuon levypatentin,sillä väärien sällien on suorastaan rikollisen helppo napata koko levyhässäkkä mukaansa.

Kertaalleen itse saman virheen tehneenä...
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

TJT kirjoitti:Ja ihan ensimmäisenä suosittelen hylkäämään tuon levypatentin,sillä väärien sällien on suorastaan rikollisen helppo napata koko levyhässäkkä mukaansa.

Kertaalleen itse saman virheen tehneenä...
No joo, siis ne on todella tiukassa kiinni... Ja tossa on sellanen varkausvakuutus, että ei maksa mulle mitään, jos sieltä tavarat viedään :)

Edit:
Tarkastin juuri Fenniasta, että täyskaskon varkausvakuutus korvaa 3.500 euroon asti kiinteästi asennettujen osien varastamisesta, sekä varkaudesta aiheutuneet vahingot (lasin rikkominen, lukot, jne). Eli jos popit katoaa (koputtaa puuta), niin Fennia pelastaa :)
NoFear
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja NoFear »

Mulla on vahvari kätevästi ihan siinä subikotelossa kiinni.
White
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja White »

Ja mulla on kätevästi auton varaavaimet kuskin maton alla;)
kontio
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kontio »

Mä laitoin vahvarin sinne varoituskolmiokotelon seinään pulteilla.Siis luukun sisään.
Ja tunkki,avain ja vetokoukku mahtuivat ainakin sekaan.

Ja subille on kuin tehty paikka se vararengas.Mulla ei ole millään periaatteessa subi kiinni, mutta magneetti ja pieni viritys siihen vararenkaan kiinnitysruuviin pitävät subin paikoillaan kuin tauti.
->renkaanvaihto sujuu 1min ylimääräisellä subin irroittamisella...
A4 Tdi
Vastaa Viestiin