vectra turbotus..

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
corsaheebo
'Kadett'
'Kadett'

vectra turbotus..

Viesti Kirjoittaja corsaheebo »

hei etsiskelin tuossa foorumista vectran turbottamisesta.. mutta en löytänyt kysymykseeni vastausta eli.. onko a vectraa tehty ilman kattia.. eli EI vähäpäästösenä? ja jos on niin minä vuonna/vuosina?
Bikermouse
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Bikermouse »

On tehty. Itselläni on -89 Vectra ja 2.0seh koneella. Saattaa löytyä -90 malliakin ei vähäpäästöisenä.
Mr_Bisnes
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Mr_Bisnes »

Kaverini Vectra A 1990 16SV Irmelin 4-pisteruitalla on ainakin ilman kattia.
Opel Omega B1 -98 X20SE
Ex: Opel Kadett E -87, Opel Omega A -90, Opel Vectra A -94, Opel Omega B1 -98, Opel Astra F -93, Opel Omega B2 -99, Opel Vectra A -92, Opel Astra H -07
tupelo
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja tupelo »

Minulla on -89 2.0 ei kattia. -89 keväällä ainakin sai tilattua vielä ilman kat,
tai katin kanssa. Kesäkuussa autoa haettaessa oli liikkeen pihalla rivissä muutama katillinen ja tämä isäni tilaama katiton vekku.
corsaheebo
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja corsaheebo »

jees kiitoksia vastauksista :D pitää alkaa etsimään... ilmotelkaa jos löytyy 2.0L katiton veccu :D
jazari75
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jazari75 »

corsaheebo kirjoitti:jees kiitoksia vastauksista :D pitää alkaa etsimään... ilmotelkaa jos löytyy 2.0L katiton veccu :D
www.nettiauto.com
löytyy läjäpäin tuollaisia vehkeitä...
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
Vastaa Viestiin