Tuleva autoni
No mistä sitä voi tietää, kyllä vois jollain hyvällä tuurilla jotkut osat sopii toisiinsa vaikka on eri merkkiä.datzka kirjoitti:käytä järkeä?Rtcf kirjoitti:Khyl Khyl
Niin vielä haen vastausta siihen toimiiko/sopiiko Opelin vakio satulat esim. brembo levyihin, vai onko ne "koko" erot aina liian suuria. Tai toimiiko brembon satulat ja palat Opelin vakio kokoisissa levyissä?
Mitähän järkeä tullaisessa touhussa olisi? Jos pitää jarruja parannella, niin parantele sitten kunnolla. Halkaisijaltaan isommat levyt, paremmat satulat ja paremmat palat kannattaa laittaa kaikki, tai sitten ei mitään. Myös muita osia kannattaa samalla vaihtaa, mutta ei se pakko ole. Voithan toki laittaa brembon satulat ja palat Opelin vakiolevyihin, paljoa et eroa huomaa. Vieläkin tähdentäisin, että Vectrassa ON jo hyvät jarrut vakiona, joten niiden päivittäminen kannattaa sitten kun tehoa on enemmän, silloinkin vaikka turbovectran jarruosilla. Pysähtyy!Rtcf kirjoitti:No mistä sitä voi tietää, kyllä vois jollain hyvällä tuurilla jotkut osat sopii toisiinsa vaikka on eri merkkiä.datzka kirjoitti:käytä järkeä?Rtcf kirjoitti:Khyl Khyl
Niin vielä haen vastausta siihen toimiiko/sopiiko Opelin vakio satulat esim. brembo levyihin, vai onko ne "koko" erot aina liian suuria. Tai toimiiko brembon satulat ja palat Opelin vakio kokoisissa levyissä?
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
- Ooppelimies
- 'Diplomat'

hei!!
mulla on saman verran ikää kuin sulla ja haluaisin jakaa omia teorioita kanssasi
haluaisitkohan tulla kahvikupposen ääreen puhumaan moottoreista
mun kokemuksesta: maalaa miranolilla männänpäät punaseks niin saa lisää iskua
poraa imu- ja pakosarja täyteen reikiä niin hengittää paremmin
mitä niillä venttiileillä ees tekee koko moottorissa?? hiiteen semmoset
mulla on saman verran ikää kuin sulla ja haluaisin jakaa omia teorioita kanssasi
mun kokemuksesta: maalaa miranolilla männänpäät punaseks niin saa lisää iskua
poraa imu- ja pakosarja täyteen reikiä niin hengittää paremmin
mitä niillä venttiileillä ees tekee koko moottorissa?? hiiteen semmoset
-
Kadett 1.3S
- 'Agila'
Oli pakko liittyä jäseneksi, vaikkei minulla Opelia enää olekaan. Ensimmäinen autoni oli kylläkin Opel, joten kai tämä sallitaan.Ooppelimies kirjoitti:]Tämä topicci herättää hilpeyttä muuallakin..
On pakko saada tietää, onko tuo kaveri aito.
Aikoinaan 80-luvulla oli ammattikoulussa samalla luokalla lähes samanlainen tapaus, Ari nimeltään.
Kaveri väänsi mikrometriä kuin liimapuristinta, ja kun yritimme neuvoa -ei uskonut millään.
Väitti vaan meidän muiden yrittävän huiputtaa ja väänsi entistä tiukemmalle.
Oli päättänyt, että oikean tuloksen saa vain kun kiristää tiukasti välykset pois.
Onnea ja menestystä Rtcf:lle. Pysy lujana mielipiteissäsi.
Vaikka kuinka moni olisi eri mieltä, älä luovuta.
Maapallokin oli litteä, kunnes toisin todistettiin.
Tää olikin hyvä ja havainnollinen tapa. Tohonkun vielä lisäät sen verran, että laitat vyötäröllesi sellaisen kumisen pelastusrenkaan ja mittaat että nousetko ylemmäs jos sinulla ei ole vyötäröllä sitä rengasta vai renkaan kanssa? Aika sama homma kuin tuo männänrenkaan poisto.Rtcf kirjoitti:No johan on Prkl! Mun tekis mieli demonstroida toi juttu sulle ihan vierestä näyttäen.ipa kirjoitti:kyllä sun nyt vaan pitää opiskella perusasiat uudestaan.Koska mieti jos kampiakseli "heiluu" luonnollisesta liikkeestään poikkeavalla tavalla "ylös alas", tällöin on itsestäänselvyys että YKK on muuttuva.
ps. älä pura toimivaa auton moottoria noilla tiedoilla.
Ajatteleppa jos vaikka sä seisot nosturin päällä ja osoitat kattoa, tällöin jos nosturia liikutetaan ylöspäin niin silloin tottakai pääset lähemmäksi kattoa ja saatat jopa melkeen ylettyä kattoon.
Mieti tota esimerkkiä. Ja kannattaa myös lukee edellisen sivun mun kirjottama vika viesti.