Tuleva autoni
-
peikkohattu
- 'Agila'
-
BrianDexter
- 'Agila'
BrianDexter kirjoitti:tulee ensimmäisenä mieleen ku koulussa yks tollo hitsas jotain mätä paikkaa ja käskin heittää hitsikoneen pois ja paikata jeesus teipillä ja massaa päälle ja siihen vielä mainostin että se teipin liima käy ruosteen estosta samalla nii sehä nykäs teipillä siihen paikan ja oli mielissään
ei tsiisus mikä sälli...
ei millään pahalla mutta tuollanen kaveri vaan nolaa meidät nuoret rakentajat ihan täysin..
tai sit kaveri vetää tätä juttua kunnon show mielessä..
mut aika aidosti pitäs sit kyllä vetää..
no on tässä saanu kunnon naurut tänään kun on koko ketjun lukenu läpi..kurkku van kipeytyy tästä naurun määrästä..
Täytyy ottaa huomioon että Rtcf on opiskellu autopuolella puolitoistavuottaascona_c kirjoitti:Eiköhän tämä nyt ole ihan turhanpäiväistä vi*tuilua. Vai väitättekö "asiantuntijat", että olette itse tietäneet autoista ja moottoreista aina kaiken?![]()
Ette varmaankaan.
-
BrianDexter
- 'Agila'
en oo tienny mutta tämän topicin luettuani olen kuin uudesti syntynytascona_c kirjoitti:Eiköhän tämä nyt ole ihan turhanpäiväistä vi*tuilua. Vai väitättekö "asiantuntijat", että olette itse tietäneet autoista ja moottoreista aina kaiken?![]()
Ette varmaankaan.
itse olen kyllä oppinu kaiken käytännön kautta polkupyörästä mopoon ja siitä autoon (esim:vaihtelevilla tuloksilla tehtyjä kone remontteja)
tämä vaikuttaa tyypilliseltä lukiolais pojalta joka uskoo vain teoriaan esim: lukiolais kaveri väitti että jos tehot kasvaa niin teoriassa kulutus kasvaa samassa suhteessa... eihän ladankaan kone pitäisi teoriassa olla toimiva
tunexsilta saa brembon sarjoja halvalla.. täytyy kyllä ihmetellä mitä autopuolella nykyään opetetaan nykyään kun luki noita mäntä ja kaasun karkaamisjuttujaJTH kirjoitti:http://www.nettivaraosa.com/viewPart.ph ... ink_2&PL[0]=
-
Kadett 1.3S
- 'Agila'
Joo, sai tämäkin foorumi taas yhden rekkauksen lisää.Watti kirjoitti:Voi luoja, piti oikeen toiselta foorumilta ponpata tänne jeesusteleen!![]()
Jeh, eikä se nyt sinällään ole mikä paha, itsekin otin 18 vuotiaana ja purin BMW 1502 ihan palasiksi ja kasasin uudelleen, päätin vaan että se ei voi olla niin vaikeata, ja tuli sitten silläkin koslalla ajettua n. 13v. Jopa teipit tuli vaihdettua kaapeloinnista. Ainoa mihin en itse koskenut oli tuohon moottoriin, sen sai viisaammat laittaa.Watti kirjoitti: No, kukaan meistä ei ole seppä syntyessään. Kaverin itsevarmuus tosin lähentelee 100% kaikessa!
Eihän sitä vieläkään voi mitään myöntää mutta kait sitä oli samanlainen osaamaton silloin kauan sitten kuin mitä tuo RTCF on/esittää, ei vaan ollut tällaisia hienoja foorumeita joissa nolata itsensä julkisesti
Muuten niin tuon Ämpärin jälkeen on ajokkina ollut kaksi Opelia, Corsa ja Kadettt. Jos tuo alkupään Vectra on yhtään sukua tuolle Kadetille niin olisin kyllä itsekin ensimmäiseksi vaihtamassa ne etujarrut, meinaan on kyllä niin *mainen tsysteekki.
Poltsi
PS. Tuo Kadetti on myynnissä jos jotakuta kiinnostaa
"Halkaisijaltaan isommat levyt, paremmat satulat ja paremmat palat kannattaa laittaa kaikki, tai sitten ei mitään. Myös muita osia kannattaa samalla vaihtaa, mutta ei se pakko ole. Voithan toki laittaa brembon satulat ja palat Opelin vakiolevyihin, paljoa et eroa huomaa. Vieläkin tähdentäisin, että Vectrassa ON jo hyvät jarrut vakiona, joten niiden päivittäminen kannattaa sitten kun tehoa on enemmän, silloinkin vaikka turbovectran jarruosilla. Pysähtyy!"
^Kiitos tuosta, toi oli kunnollista asiaa!!!...
Joo kyllähän tänne on eksynyt aika paljon muilta foorumeilta ihmisiä
LOL
Siis täsmennän vielä sitä että EI ne koulussa kertoneet tota kaasun karkaamis juttua ja kampiakseli juttua, mutta koulussa ne eivät puhuneet kylläkään runkolaakereista mitään. Vaikkakin puhu paljon kaikesta muusta ja vähän liikaakin. Enkä ole edelleenkään sitten väittäny että tietäisin kaiken koko automobiilin ihmeellisestä maailmasta. Mutta antaa toisten avautua tänne niinkauan kuin Jumala suo.
^Kiitos tuosta, toi oli kunnollista asiaa!!!...
Joo kyllähän tänne on eksynyt aika paljon muilta foorumeilta ihmisiä
Siis täsmennän vielä sitä että EI ne koulussa kertoneet tota kaasun karkaamis juttua ja kampiakseli juttua, mutta koulussa ne eivät puhuneet kylläkään runkolaakereista mitään. Vaikkakin puhu paljon kaikesta muusta ja vähän liikaakin. Enkä ole edelleenkään sitten väittäny että tietäisin kaiken koko automobiilin ihmeellisestä maailmasta. Mutta antaa toisten avautua tänne niinkauan kuin Jumala suo.