Mistä näkisin eri tummennusasteisesti kalvotettujen autojen kuvia?
Onko 50% kalvo millainen?
Mistä saisi pk-seudulla jotain perushyvää kalvoa? Biltemasta ja motonetistä varmasti, mutta tekeekö sillä mitään? (Miksei tekisi?)
Tarkoitus olisi laittaa astraan kalvot taakse niin, että näkisi vielä pimeälläkin ulos. Kiinnostaisi sellaiset lämpösuojakalvot, mitkä blokkaisivat ainakin osan auringon lämmöstä
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Tossa mun astrassa on sun gardin toiseksi tummemmat takaovien laseissa ja
takaluukussa tummimmat. Takaluukkuun ei nää yhtään sisään ulkoo ja
suodattaa lämpöö tosi hyvin koira tykkää, ja takaovista näkee jo sisällekin päin jotenkin ja sisältä ulos oikeinkin hyvin mutta suodattaa ylimääräisen lämmön pois muksut tykkää. http://www.minunauto.com/index.php?page=showcar&id=181
R.Lehtinen kirjoitti:Kunnon (kalliista) kalvoista näkee aina hyvin ulos, ovat sisältäpäin lähes kirkkaita
Meillä 35% 3ämmää ja sisältä katsottuna vain aavistuksen tummemmat kuin kalvottomat (mutta sävytetyt) etulasit eli näkyy ulos hyvin joka säällä. Ulkoa on kyllä melko mustan näköiset eli ei näy sisälle.
Mulla 35% kauttaaltaan, eikä mikään teinifiilis. Näkee auringossa hyvin sisään...hämärässä liki mustat. Leimassa ei kertaakaan ongelmia. Makuasiahan se on, mutta voi olla että kalvotettuna huomaa, että oli se 50% sittenkin liian vaaleaa sivuihin. Takalasiin 35% tai 20% jos ei sävyerot haittaa.
Kiitoksia infosta. Ehkä hieman olen kallistunut tuon 35:n puolelle, tosin tossa ramin vectrassa näytti tosi tummalta. Se 50 ehkä tosiaan liian vaalea.
Vielä tarvitsisin infoa mistä saisi esim sun guardin tai 3m:n kalvoja?
Tarvitseeko astra caravanin takalasiin asennettaessa kalvoa lämmittää vai meneekö suosiolla yhdestä palasta lämmittämättä?
Mitä kalvoa tuo Motonet myy? Onko tuo motonetin 'sr-ikkunakalvo' naarmuuntomaton eli scratch resistant? Kannattaako kokeilla?
Kaveri laito toissapäivänä veckuun kalvot (3M) Perässä on ihan uutta kalvoa (mustaa, ei savun harmaata) ja takaikkunoissa vaaleammat, että muksut näkee maisemia kalvot on tilattu jostain helsinkiläisestä firmasta