Tuleva autoni
Ja myös scf:ssä oli linkki tänne.
Tää kyl huvitti mua ehkä eniten:
"Nelitahtimoottorin toiminta on mulle opetettu koulussa ja vielä kertaalleen yhes duunis joten turha tota enää lukea" <----Siltähän se tosiaan vaikuttaa
On kyl saanu tän vuoden parhaat naurut! Piti oikeen toiselta foorumilta asti tulla tätä lukemaan.
Tää kyl huvitti mua ehkä eniten:
"Nelitahtimoottorin toiminta on mulle opetettu koulussa ja vielä kertaalleen yhes duunis joten turha tota enää lukea" <----Siltähän se tosiaan vaikuttaa
- opeltuning
- 'Senator'

bayern(linkitettynä btcf:ltä) kiittää ja kumartaa. Tämmöisten topiccien kanssa viihtyy väkisinkin.MAX kirjoitti:Ja vieraita +150 kpl... Tervetuloa matalaan majaamme ! Ehkä tämä tästä vielä, toivottavasti viihdytte sivuillamme
T: Max / OCF
Nyt kyseenalaistetaan kaikki mitä olen ikinä oppinut
Everybody likes a little bit of ass, but nobody likes a smart-ass!
Amppa kirjoitti:Itekki huomasin just samanMAX kirjoitti:Ja vieraita +150 kpl... Tervetuloa matalaan majaamme ! Ehkä tämä tästä vielä, toivottavasti viihdytte sivuillamme
T: Max / OCFJotain positiivista
joo no ei tässä varmaankaan kellään ole tarkotus kaveria maanrakoon polkea tai kiusata,mutta ainakin minä olen hiljaa jos jostain en jotain tiedä..turhahan siitä on ammattilaisille vängätä kun tietää ?? olevansa väärässä..
juu kyllä on tosiaan sivunne saanut huomiota..tosiaan alkaa epäilyttämään että oliko tämä suunniteltu homma..?
no ainakin mä olen tutustunu sivuihinne vaikka en opelia koskaan tule ostamaankaan ja ihan eri foorumilla pyöritään..
no eipä siinä mitään..kyseisenä kaverina ottaisin tästä korvat luimussa oppia ja olisin muutaman vuoden pätemättä ja opiskelisin tosiaan "vähän" alaa lisää..näyttää kuitenkin autot kiinnostavan.kaikkihan sitä oppii kun riittävästi jaksaa panostaa..ja onhan sulla sentään jo perus katsastusmiehen elkeet kunnossa..ei kaikki niihinkään pysty..
mut hanki nyt hyvänen aika enskerralla se auto ensin ja ala sit vasta kertomaan mitä sille teet..
anteeksi kirjoitusvirheet..tuli vähän nopeasti kirjotettua..
en ois ikinä uskonut että kirjotan jonakin päivänä opel foorumilla ja että vietän siellä usean tunnin illasta--
ei sitte pojat millään pahalla ..ei vaan mulle opeliksit nappaa..
no nyt jätän teidät rauhaan..mutta ootte te hauskoja heppuja..saataspa meidänkin foorumille tällästä menoa..
Pakko oli tulla volvofoorumin puolelta tänne tätä topicia ihastelemaan.Rtcf kirjoitti:Siis jos mä nyt yritän selventää tota tällä:
Jos sulla on vaikka männänrenkaat poistettu, niin tällöin sun männän paino laskee. Ja kun ne on tehtaalla laskeneet että minkä lujuset ja "kokoset" kampiakselin tiivisteet pitää laittaa että se kampiakseli pyörii halutulla tavalla. Sitten jos niitten kampiakselissa olevien mäntien paino laskee, saa tällöin koko systeemi (kampiakseli+männät+kiertokanget) vähemmän painoa ja pystyy helpommin liikkumaan ei-halutulla tavalla myös ylös-alas suunnassa, koska tällöin stefa ja sunmuut tiivisteet saavat aivan eri painoisen rasituksen. Ja nyt mitä vielä voisin sanoo on se että, Ne tiivisteet kun eivät muotoudu ihan heti sen uuden liikkeen mukaan mitä kampiakseli tekee. Tällöin syntyy välyksiä ja Välykset antavat kampiakselille lisää tilaa "heilua" epäluonnollisesti. Vaikka tietty kampiakseli on myös joistain kohti "kiinni" metallissa ja metalli ei anna periksi helposti.
Siinä sinulle kampiakseli joka oikeasti liikkui pari milliä ylös alas muutaman sekunnin ajan tai oikeammin tuo lyhempi osa tuosta...
http://kuvablogi.com/nayta/1/28277
http://www.freewebs.com/rtcf/poetry.htm
tuota
kerätkää kolehti (15€) niin minä lähetän tuon kirjan mielelläni etteenpäin.
ps.
sama taso jatkuu myös topikeissa bertone ja h-astran öljyn vaihto.
tuota
kerätkää kolehti (15€) niin minä lähetän tuon kirjan mielelläni etteenpäin.
ps.
sama taso jatkuu myös topikeissa bertone ja h-astran öljyn vaihto.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Oli näköjään tunnukset vielä voimassa niin pakkohan tänne on jotain laittaa
Kerroppas Rtcf että mitä tässä on oikein tapahtunut kun tuntuu asiat olevan hallussa... Olisko männillä ollut halu nähdä kuka oikein komentaa pomppimaan vai onko ne ottanut jopa kanteen kiinni?
Kerroppas Rtcf että mitä tässä on oikein tapahtunut kun tuntuu asiat olevan hallussa... Olisko männillä ollut halu nähdä kuka oikein komentaa pomppimaan vai onko ne ottanut jopa kanteen kiinni?
-
einarinari
- 'Agila'
Mulla oli joskus sellane 2-tahtinen mopo, siitä meni toinen runkolaakeri väljäksi niin se ei lähteny enää edes käyntiin, siinä oli sellanen yli millin välys. Mutta noi opeliskit vissiin käy vielä ihan kunnolla sellasilla välyksillä? Sit mulla oli sellanen vanha merkiltä mainitsematon automopiili niin siinä paukahti kans mäntä yli YKK:n ihan suoraa kanteen asti, mut siitä meni kiertokanki rikki poikki katki ja lohkosta pihalle, mut olisko se pelastanu tilanteen jos se olis ollu kumia niinkun joku tuolla aiemmin mainitsi?