TUMMENNUSTA.....

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
jan_k
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja jan_k »

ite maalasin takvalot punasella motipin valolakalla ja ostin samalla siihen tarkoitetun poistoaineen eli saa pois jos joku sanoo et ota pois...
Mielestäni hyvä vaihtoehto, kun 150ml purkilla oli hintaa 7.5e kpl ja niillä maalaa parikin kertaa...
DEAD
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja DEAD »

itse olen menny maalikauppaan ja pyytänyt että sekoittavat spray pulloon seoksen jossa on 90% lakkaa ja 10% mustaa maalia. Tuota sitten ruikkii valoille sen verran että on tarpeeksi tummat.
Tuohon että vaihtaa valot sitten laillisiin kun menee katsastukseen niin itse olen leimannut muutaman kerran kulkuneuvojani itse tummennetuilla valoilla. Kerran inssi pyysi toista inssiä katsomaan takavaloja ja sanomaan onko jälkikäteen tummennettu johon se ei osannut vastata ja kirjoitti lappuun huomatuksiin että takavalot ehken laittomasti tummennettu.
Toisaalta mitä sillä on väliä mitä ne katsastuksessa sanoo kun itselle ainakin on poliisit kirjoittaneet ensin huomautuksen valoista ja sitten sakot eikä eestänyt selitys että "eilen leimasin just noilla valoilla".

Tummennukset lähtee helposti pois kuumalla vedellä ja painepesurilla.
NoGood
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja NoGood »

Ihan mielenkiinnosta, onko kellään tietoa mikä on vakuutusyhtiön kanta korvauksiin jos on esim. itse tummennetut takavalot tai kalvot tuuli- ja/tai etusivulaseissa?
Axe___
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Axe___ »

Itse käytin semmoista kikkaa edellisen auton kanssa, ajoin vain katsastusta edeltävänä päivänä pikkuteillä missä rapalensi-> eli sotki auton perän -> eipä katsastus-setä niitä pyykimään ikänä ruvennu ja valot näky kumminkin lianläpi :D :D ja valot oli tosi mustat :P
Altti450
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Altti450 »

Axe___ kirjoitti:Itse käytin semmoista kikkaa edellisen auton kanssa, ajoin vain katsastusta edeltävänä päivänä pikkuteillä missä rapalensi-> eli sotki auton perän -> eipä katsastus-setä niitä pyykimään ikänä ruvennu ja valot näky kumminkin lianläpi :D :D ja valot oli tosi mustat :P
Kaikkea sitä joutuukin tekemään autonsa eteen.. :)
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Vastaa Viestiin