Tuleva autoni

Keskustelua Opeleista
Lukittu
ylilammikko
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja ylilammikko »

Rtcf:
kaveri olis myymäs -89 vuoden 2.0 vectraansa.. siinä on täydellinen korisarja, kunnon popit, dvd vehkeet yms. Jos valmis auto kiinnostaa niin ota yhteyttä...
"Siinä mitään vikaa oo! Vähä vaan enemmän ominaisuuksia!"
Kuu-ukko
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Kuu-ukko »

Ilmajäähymiehet on kuulolla...

www.volkkaripalsta.com
XUX63
'Agila'

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Piti käydä selailemassa muitakin tämän tulevan autoinsinöörin viestejä... Copy/Paste hesarista ja ajovalosta on ainakin hyvin hanskassa :lol:
julma juha
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja julma juha »

On ne pirulauta mystillisiä nuo insinöörien kehittelemät kapistukset.Se että jo ooppelin tai jonkun muun auton moottori rupiaa tuollatavalla käyttäytymään taitaa olla esimakua tulevasta KONEIDEN KAPINASTA.Tekoäly muuttuu vihamieliseksi ja käy kun Matrixissa tai Terminaattorissa ei perkele täytyy lähteä räjäyttämään oma auto ettei se rupea hyppimään silmille ja tietsikkakin täytyy vissiin panostaa valmiiksi mutta täytyy tää topikki kattoo loppuun asti :lol:
Pitipä sattua ja näin viimeisenä työpäivänä
Rtcf
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Rtcf »

Vittu että toiset osaa olla lapsellista porukkaa :evil:
Eräs henkilö tältä keskustelu foorumilta sitten pelleilee toisten sähköposti osoitteilla.

SINÄ TIETTY HENKILÖ JOKA LUET TÄMÄN:
MINKÄ HELVETIN TAKIA TYÖNNÄT MINUN SÄHKÖPOSTI OSOITETTANI JOKA VITUN REIKÄÄN! JOS SULLA ON JOTAIN SANOTTAVAA JOSTAIN NIIN LÄHETÄ ITSE MINULLE SÄHKÖPOSTIA, TAIKKA ILMOITTELE TÄSSÄ PALSTALLA MILLOIN OLET TAVATTAVISSA HELSINGISSÄ JOS HALUAT JUTELLA!

Autoista saa (ja kuuluu) keskustella ja ehkä väitellä tällä foorumilla, mutta toivotaan ettei kyseinen häirikkö ole itse Opelisti, vai haluatteko että Opelin "mainetta" kantaa kaikenkaltaiset vajaa älyset henkilöt..
-(z)-
nico.567
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja nico.567 »

Rtcf kirjoitti: haluatteko että Opelin "mainetta" kantaa kaikenkaltaiset vajaa älyset henkilöt..
:lol: :P :lol: :P
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Undertaker »

Rtcf kirjoitti:Vittu että toiset osaa olla lapsellista porukkaa :evil:
Eräs henkilö tältä keskustelu foorumilta sitten pelleilee toisten sähköposti osoitteilla.

MINKÄ HELVETIN TAKIA TYÖNNÄT MINUN SÄHKÖPOSTI OSOITETTANI JOKA VITUN REIKÄÄN! JOS SULLA ON JOTAIN SANOTTAVAA JOSTAIN NIIN LÄHETÄ ITSE MINULLE SÄHKÖPOSTIA, TAIKKA ILMOITTELE TÄSSÄ PALSTALLA MILLOIN OLET TAVATTAVISSA HELSINGISSÄ JOS HALUAT JUTELLA!

Autoista saa (ja kuuluu) keskustella ja ehkä väitellä tällä foorumilla, mutta toivotaan ettei kyseinen häirikkö ole itse Opelisti, vai haluatteko että Opelin "mainetta" kantaa kaikenkaltaiset vajaa älyset henkilöt..
No nyt on kyllä menty jo liian pitkälle.

Aika surkuhupaiseksi alkaa menemään tää juttu. :lol: :oops:
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'

Rtcf kirjoitti: haluatteko että Opelin "mainetta" kantaa kaikenkaltaiset vajaa älyset henkilöt..
...jotka luulevat, että mäntä venyy kuin kuminauha :lol:
d-raketti
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja d-raketti »

Rtcf kirjoitti:Vittu että toiset osaa olla lapsellista porukkaa :evil:

Tuollainen on jo todella lapsellista häirintää. Järki käteen!! Vai haluaisiko kyseinen henkilö itse, että oma postilaatikko olisi pullollaan spämmiä.
Vaikka täällä on heitetty juttua pilke silmäkulmassa puoli ja toisin, niin tarvetta tuollaiselle kiusanteolle ei ole.
jarppa2
'Agila'

Viesti Kirjoittaja jarppa2 »

putko kirjoitti:Oli näköjään tunnukset vielä voimassa niin pakkohan tänne on jotain laittaa ;)
Kerroppas Rtcf että mitä tässä on oikein tapahtunut kun tuntuu asiat olevan hallussa... Olisko männillä ollut halu nähdä kuka oikein komentaa pomppimaan vai onko ne ottanut jopa kanteen kiinni?
sanoisin että täystuho.. :) :o

tää ketju leviää kyllä kun lintuinfluenssa.. :lol: :lol:
tän pystyy pongaa jo jokaiselta foorumilta.. :)
peikkohattu
'Agila'

Viesti Kirjoittaja peikkohattu »

Rtcf kirjoitti:Ilkka Palttala #peugeot.fi
Ei ilkka tuota lomaketta tänne ole laittanut. Ei ole edes tehnyt. Mutta varmaan jos nätisti pyydät niin silti voi vasarointipalvelun suorittaa, saat vielä opiskelija-alennuksenkin.
Rtcf kirjoitti:TULLAKO SINÄ RANSKALAISELLA PUGI VASARALLA VAI OLLAKO SINÄ ITSE PÖSÖ?
Parlez-vous finnois? ne semble pas comme lui... :-?
Rtcf kirjoitti:"auto aiheiseen" keskusteluun.
Tässä keskustelussa lainausmerkit on enemmän kuin paikallaan. ;)
Rtcf kirjoitti:Saa nähdä milloin Opel clubilaiset alkaa tehdä tollasia kaavakkeita... :lol:
Toivottavasti ei koskaan. Se sarkasmin määrä ja laatu varmaan tuhoaisi meidän muun merkkisillä ajavien itsetuntunnot niin todellisesti että joutuisimme vetäytymään kainuun korpimaisemiin ison kiven taakse elämään loput kurjat elon päivämme poissa sivistyksen silmistä.
Enliz
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enliz »

Oikein mukavasti meni töissä aika tämän lukemisee :wink:
RDD
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RDD »

Rtcf kirjoitti:Siis täsmennän vielä sitä että EI ne koulussa kertoneet tota kaasun karkaamis juttua ja kampiakseli juttua
Mistäs sä tän teorian olet saanut? :o
-Rude Duracel Darude-

|| Mercedes-Benz ||

Mese.fi - se rennompi vaihtoehto
Veccu fan
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Veccu fan »

No just mikä tollo.. Eihän tos inttämises oo mitää järkee, vielä kun on täysin väärässä.. Tosin ei taida ite tajutakkaa sitä.. :-?
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'

Veccu fan kirjoitti:No just mikä tollo.. Eihän tos inttämises oo mitää järkee, vielä kun on täysin väärässä.. Tosin ei taida ite tajutakkaa sitä.. :-?
No kukapa ei provoais kun kaikki suomen auto foorumit on ihan kliimaksissa ja itellä on langat käsissä.
Lukittu