Tuleva autoni
-
ylilammikko
- 'Admiral'

- julma juha
- 'Admiral'

On ne pirulauta mystillisiä nuo insinöörien kehittelemät kapistukset.Se että jo ooppelin tai jonkun muun auton moottori rupiaa tuollatavalla käyttäytymään taitaa olla esimakua tulevasta KONEIDEN KAPINASTA.Tekoäly muuttuu vihamieliseksi ja käy kun Matrixissa tai Terminaattorissa ei perkele täytyy lähteä räjäyttämään oma auto ettei se rupea hyppimään silmille ja tietsikkakin täytyy vissiin panostaa valmiiksi mutta täytyy tää topikki kattoo loppuun asti 
Pitipä sattua ja näin viimeisenä työpäivänä
Vittu että toiset osaa olla lapsellista porukkaa
Eräs henkilö tältä keskustelu foorumilta sitten pelleilee toisten sähköposti osoitteilla.
SINÄ TIETTY HENKILÖ JOKA LUET TÄMÄN:
MINKÄ HELVETIN TAKIA TYÖNNÄT MINUN SÄHKÖPOSTI OSOITETTANI JOKA VITUN REIKÄÄN! JOS SULLA ON JOTAIN SANOTTAVAA JOSTAIN NIIN LÄHETÄ ITSE MINULLE SÄHKÖPOSTIA, TAIKKA ILMOITTELE TÄSSÄ PALSTALLA MILLOIN OLET TAVATTAVISSA HELSINGISSÄ JOS HALUAT JUTELLA!
Autoista saa (ja kuuluu) keskustella ja ehkä väitellä tällä foorumilla, mutta toivotaan ettei kyseinen häirikkö ole itse Opelisti, vai haluatteko että Opelin "mainetta" kantaa kaikenkaltaiset vajaa älyset henkilöt..
Eräs henkilö tältä keskustelu foorumilta sitten pelleilee toisten sähköposti osoitteilla.
MINKÄ HELVETIN TAKIA TYÖNNÄT MINUN SÄHKÖPOSTI OSOITETTANI JOKA VITUN REIKÄÄN! JOS SULLA ON JOTAIN SANOTTAVAA JOSTAIN NIIN LÄHETÄ ITSE MINULLE SÄHKÖPOSTIA, TAIKKA ILMOITTELE TÄSSÄ PALSTALLA MILLOIN OLET TAVATTAVISSA HELSINGISSÄ JOS HALUAT JUTELLA!
Autoista saa (ja kuuluu) keskustella ja ehkä väitellä tällä foorumilla, mutta toivotaan ettei kyseinen häirikkö ole itse Opelisti, vai haluatteko että Opelin "mainetta" kantaa kaikenkaltaiset vajaa älyset henkilöt..
- Undertaker
- 'Diplomat'

No nyt on kyllä menty jo liian pitkälle.Rtcf kirjoitti:Vittu että toiset osaa olla lapsellista porukkaa![]()
Aika surkuhupaiseksi alkaa menemään tää juttu.
- Undertaker
- 'Diplomat'

Tuollainen on jo todella lapsellista häirintää. Järki käteen!! Vai haluaisiko kyseinen henkilö itse, että oma postilaatikko olisi pullollaan spämmiä.Rtcf kirjoitti:Vittu että toiset osaa olla lapsellista porukkaa![]()
Vaikka täällä on heitetty juttua pilke silmäkulmassa puoli ja toisin, niin tarvetta tuollaiselle kiusanteolle ei ole.
sanoisin että täystuho..putko kirjoitti:Oli näköjään tunnukset vielä voimassa niin pakkohan tänne on jotain laittaa![]()
Kerroppas Rtcf että mitä tässä on oikein tapahtunut kun tuntuu asiat olevan hallussa... Olisko männillä ollut halu nähdä kuka oikein komentaa pomppimaan vai onko ne ottanut jopa kanteen kiinni?
tää ketju leviää kyllä kun lintuinfluenssa..
tän pystyy pongaa jo jokaiselta foorumilta..
-
peikkohattu
- 'Agila'
Ei ilkka tuota lomaketta tänne ole laittanut. Ei ole edes tehnyt. Mutta varmaan jos nätisti pyydät niin silti voi vasarointipalvelun suorittaa, saat vielä opiskelija-alennuksenkin.Rtcf kirjoitti:Ilkka Palttala #peugeot.fi
Parlez-vous finnois? ne semble pas comme lui...Rtcf kirjoitti:TULLAKO SINÄ RANSKALAISELLA PUGI VASARALLA VAI OLLAKO SINÄ ITSE PÖSÖ?
Tässä keskustelussa lainausmerkit on enemmän kuin paikallaan.Rtcf kirjoitti:"auto aiheiseen" keskusteluun.
Toivottavasti ei koskaan. Se sarkasmin määrä ja laatu varmaan tuhoaisi meidän muun merkkisillä ajavien itsetuntunnot niin todellisesti että joutuisimme vetäytymään kainuun korpimaisemiin ison kiven taakse elämään loput kurjat elon päivämme poissa sivistyksen silmistä.Rtcf kirjoitti:Saa nähdä milloin Opel clubilaiset alkaa tehdä tollasia kaavakkeita...
- Undertaker
- 'Diplomat'