Ketkäköhän täällä "inttää"Veccu fan kirjoitti:No just mikä tollo.. Eihän tos inttämises oo mitää järkee, vielä kun on täysin väärässä.. Tosin ei taida ite tajutakkaa sitä..
Tuleva autoni
- julma juha
- 'Admiral'

Nyt kyllä kannattais topicin aloittajan ihan itse lukea koko juttu alusta asti ja funtsata mikä meni pieleen ja kuka sanoi ja mitä.Ihan ajatuksen kanssa pliis ja ota siihen vaikka kaveri joka ihan oikeesti tietää jotain jostain TÄMÄ EI OLE VITTUILUA VAAN YSTÄVÄLLISMIELINEN NEUVO.Jos 50 muuta foorumin käyttäjää pilailee sun kustannuksella ja suurentelee sun kehittämiä päätelmiä ja olettamuksia niin jossain on menty metsään ja vihje!! ne männänrenkaat tiivistää männän ja sylinteriseinämän jottei ohivuotoa pääse syntymään ,käsinkasattuja kytkimiä ei taida olla olemassakaan tai laittaahan sen asetelman joku käsillään sinne koneen ja laatikon väliin
.Unohda na brembot vaikka rahaa olisikin.alkuperäisillä pärjää vallan mainiosti kunhan ne on kunnossa (nekin voi maalata hienoiksi) Jakopää on parempi olla kopan sisällä niin ei paska pääse tekemään tuhojaan ja kampiakseli ei pyöri koskaan villisti vaan ihan omalla paikallaan laakereiden varassa ja se on toki myönnettävä että mäntä voi osua venttiileihin jos ketju/hihna katkeaa tai "hyppää"jako eli hihna löysä ketju ei pääse "hyppäämään".Vapaavirtaussuodatin todellakin kuluttaa paikkoja koska sen suodatusteho on heikompi kuin alkuperäisessä ...VAIKEUKSIEN KAUTTA VOITTOON 
Pitipä sattua ja näin viimeisenä työpäivänä
Joo kyllähän tossa on hyvää tietoa^julma juha kirjoitti:Nyt kyllä kannattais topicin aloittajan ihan itse lukea koko juttu alusta asti ja funtsata mikä meni pieleen ja kuka sanoi ja mitä.Ihan ajatuksen kanssa pliis ja ota siihen vaikka kaveri joka ihan oikeesti tietää jotain jostain TÄMÄ EI OLE VITTUILUA VAAN YSTÄVÄLLISMIELINEN NEUVO.Jos 50 muuta foorumin käyttäjää pilailee sun kustannuksella ja suurentelee sun kehittämiä päätelmiä ja olettamuksia niin jossain on menty metsään ja vihje!! ne männänrenkaat tiivistää männän ja sylinteriseinämän jottei ohivuotoa pääse syntymään ,käsinkasattuja kytkimiä ei taida olla olemassakaan tai laittaahan sen asetelman joku käsillään sinne koneen ja laatikon väliin.Unohda na brembot vaikka rahaa olisikin.alkuperäisillä pärjää vallan mainiosti kunhan ne on kunnossa (nekin voi maalata hienoiksi) Jakopää on parempi olla kopan sisällä niin ei paska pääse tekemään tuhojaan ja kampiakseli ei pyöri koskaan villisti vaan ihan omalla paikallaan laakereiden varassa ja se on toki myönnettävä että mäntä voi osua venttiileihin jos ketju/hihna katkeaa tai "hyppää"jako eli hihna löysä ketju ei pääse "hyppäämään".Vapaavirtaussuodatin todellakin kuluttaa paikkoja koska sen suodatusteho on heikompi kuin alkuperäisessä ...VAIKEUKSIEN KAUTTA VOITTOON
,,, mutta kysyn mitä vittua,koska mikään kertomani juttu ei silti kumoa tätä:"ne männänrenkaat tiivistää männän ja sylinteriseinämän jottei ohivuotoa pääse syntymään "
^ylläolevan olen tiennyt, siksi olenkin Kysynyt Että Onko Niillä MUUTA tehtävää kuin tiivistää..
- julma juha
- 'Admiral'

^ylläolevan olen tiennyt, siksi olenkin Kysynyt Että Onko Niillä MUUTA tehtävää kuin tiivistää..[/quote]
Ei ole, lyhykäisyydessään sanottuna muuta tehtävää.Piste!
Ei tässä kehtaa pian itsekään ajaa Opelilla kun koko Suomi nauraa yhdelle joka vasta haaveilee sellaisesta. Eräs edellinen puhuja ehdotti sitä parturikampaaja linjaa,mutta ainakaan minä en tuota kaveria päästäis lähelleni sakset kourassa.
ps.jos me todella oltaisiin kyseisen automerkin merkiliikkeessä noine teorioin hommissa joku hommais meidät pakkopaitaan alta ajan.
joo, saa ottaa herneet ihan vapaasti
Ei ole, lyhykäisyydessään sanottuna muuta tehtävää.Piste!
Ei tässä kehtaa pian itsekään ajaa Opelilla kun koko Suomi nauraa yhdelle joka vasta haaveilee sellaisesta. Eräs edellinen puhuja ehdotti sitä parturikampaaja linjaa,mutta ainakaan minä en tuota kaveria päästäis lähelleni sakset kourassa.
ps.jos me todella oltaisiin kyseisen automerkin merkiliikkeessä noine teorioin hommissa joku hommais meidät pakkopaitaan alta ajan.
joo, saa ottaa herneet ihan vapaasti
Uskon. Tai ainakaan se auto ei käy kuin muutaman sekunnin...julma juha kirjoitti:No niillä männänrenkailla EI ole mitään muuta tehtävää kuin tiivistää ja öljyrenkaat taasen levittää/kaapii turhat öljyt pois sylinteriseinämästä.Jos poistat nuo männänrenkaat niin tuskinpa autoa käyntiin saat
Mutta Olenko jossain vaiheessa väittänyt että siitä olisi hyötyä jos ne poistaisi?
Joo, ei ole asiallista tehdä minkäänlaista sähköpostihäirintää. Jos täällä keskustelee, vaikkakin vähän huvittavista teorioista joissa kampiakselin runkolaakerien ja stefojen käyttötarkoitus on mennyt hieman sekaisin, niin ei silti tarvitse ruveta häiriköimään sähköpostissa.Rtcf kirjoitti:Vittu että toiset osaa olla lapsellista porukkaa![]()
Eräs henkilö tältä keskustelu foorumilta sitten pelleilee toisten sähköposti osoitteilla.
SINÄ TIETTY HENKILÖ JOKA LUET TÄMÄN:
MINKÄ HELVETIN TAKIA TYÖNNÄT MINUN SÄHKÖPOSTI OSOITETTANI JOKA VITUN REIKÄÄN! JOS SULLA ON JOTAIN SANOTTAVAA JOSTAIN NIIN LÄHETÄ ITSE MINULLE SÄHKÖPOSTIA, TAIKKA ILMOITTELE TÄSSÄ PALSTALLA MILLOIN OLET TAVATTAVISSA HELSINGISSÄ JOS HALUAT JUTELLA!
Autoista saa (ja kuuluu) keskustella ja ehkä väitellä tällä foorumilla, mutta toivotaan ettei kyseinen häirikkö ole itse Opelisti, vai haluatteko että Opelin "mainetta" kantaa kaikenkaltaiset vajaa älyset henkilöt..
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
-
Robi
- julma juha
- 'Admiral'

No et varsinaisesti mutta moni on asian niin kääntänyt /käsittänyt kirjoituksistasi.Itse olen vain pyöritellyt päätäni ja hymyillyt.NO ei vaineskaan olen kierinyt lattialla ja vettä on valunut silmistä a pallealihas on kipeä hekottelustaRtcf kirjoitti:Uskon. Tai ainakaan se auto ei käy kuin muutaman sekunnin...julma juha kirjoitti:No niillä männänrenkailla EI ole mitään muuta tehtävää kuin tiivistää ja öljyrenkaat taasen levittää/kaapii turhat öljyt pois sylinteriseinämästä.Jos poistat nuo männänrenkaat niin tuskinpa autoa käyntiin saat
Mutta Olenko jossain vaiheessa väittänyt että siitä olisi hyötyä jos ne poistaisi?
Pitipä sattua ja näin viimeisenä työpäivänä