hyvä opel huolto mukamas
hyvä opel huolto mukamas
Niin pientä reklamaatiota Muuralan autohuoltoa kohtaan.Aamulla ajoin omegan liikkeen pihaan kun alkoi käymään oudosti eli ei käynyt kaikilla pytyillä marssin sisään liikkeeseen kyselee josko joku voisi auttaa asiassa mutta mitä kuulinkaan EMME OSAA KORJATA KOSKA KONE ON 2,5 V6 Millä helkatin ilveellä voivat kutsua itseään OOPPELIN HUOLTO LIIKKEEKSI uskomatonta siis kolleekat jotka omistatte 2,5 v6 apua ei ainakaan saa sieltä en koskaan aukaise sen puljun ovea 
sama juttu mulla.Kävin kadetin vikakoodeja luettamassa tuossa kyseisessä paikassa.Sanoivat ettei tehä noin vanhaan mitään,kadetti oli 91vm.Kuiteski muutamaa kuukautta aikasemmin kävin asconan vikakoodin vm87 vikakoodit luettamassa.Mun mielestä aivan sairaan huono paikka.Vielä tohon että ois ottanu 16v corsan venavarrenkumien vaihdosta 1000e.Länsiauto oli huomattavasti halvempi.
Ja mitäkähän olisi seurannut jos sieltä joku viiksekäs lippalakkipäinen kaveri olisi alkanut "harjoittelemaan" sinun autosi kanssa ja saanut lisää tuhoja aikaan. Olisit valittanut siinäkin tapauksessa.
Itse arvostan enemmän sitä, että uskalletaan myöntää ettei osaa. Ikävä se on sekin, että pikku murheesta saadaan aikaan iso vika, joka pahimmassa tapauksessa olisi auton omistajan itse maksettava.
Itse arvostan enemmän sitä, että uskalletaan myöntää ettei osaa. Ikävä se on sekin, että pikku murheesta saadaan aikaan iso vika, joka pahimmassa tapauksessa olisi auton omistajan itse maksettava.
korjaamo
Niin mun mielestä jos mainostaa itseään jonkun sertifikaatin omaavaksi puljuksi pitäisi osata huoltaa/korjata sen merkin autoja mitä mainostaa täs tapaukses hevosen kokoisilla kirjaimilla OPEL HUOLTO korjaukset huollot lukee seinässä riipumatta minkä kokoinen on kone.
Tai sit pitäisi lukea kyltissä myös pois lukien 2,5 v6 joita emme osaa korjata 
- Undertaker
- 'Diplomat'

Re: korjaamo
Näin juuri. Turha kutsua itseään alan liikkeeksi jos ei alasta mitään tiedetä. Sen ymmärtäisin jos olisi joku yleinen nyrkkipaja jossa korjataan jos jonkin merkkistä autoa. Silloin olisi vara sanoa ettei aleta tekemään kun ei osata ja menee opiskeluun puolet ajasta.161161 kirjoitti:Niin mun mielestä jos mainostaa itseään jonkun sertifikaatin omaavaksi puljuksi pitäisi osata huoltaa/korjata sen merkin autoja mitä mainostaa täs tapaukses hevosen kokoisilla kirjaimilla OPEL HUOLTO korjaukset huollot lukee seinässä riipumatta minkä kokoinen on kone.Tai sit pitäisi lukea kyltissä myös pois lukien 2,5 v6 joita emme osaa korjata
En minäkään sano että se hyvä/hieno asia on jos opel-huolto ei osaa korjata opelia
. Tarkoitin lähinnä sitä, että ehkä parempi, että myöntävät osaamattomuutensa kuin alkavat harjoittelemaan. Vaan eipä tuo paikallinen opel-huoltokaan mikään erikoinen ole-> Menin katsastamaan autoa(katsastus samassa rakennuksessa kuin opel-huolto
) ja huomasin, ettei toinen parkkivalo pala edessä. Ja kun muutakin asiaa kyseiseen puljuun oli, ajattelin ostaa polttimon samalla reissulla ja kysyin ehtiikö asentaja laittaa sitä. Asentaja katsoi pellin alle vähän aikaa ja tuumasi: "Tässä mallissa(vectra b2) pitää irrottaa umpio että saa vaihdettua, voi olla että puskurikin....". Siinä vaiheessa tempaisin sen prkl polttimon asentajalta ja laitoin paikoilleen ja häivyin paikalta. Nopeaa se asentajaki kyllä katos siitä 
- 2slow4motion
- 'Diplomat'

- Viesti:
asiaa x25xe huolloista
Onko kellään (hyvää) kokemusta kymelaakson suunnalta liikkeistä jotka on osannut ja ymmärtänyt kyseisen omegan remonteista ym.huolloista !!
Korjaamosta
Tarkoitatko Auto-Opliaa?guruman kirjoitti:.onpa jopa yksi pk-seudulla"perustajajäsenet olleet mekkiliikkeessä töissä"(joskus 15v.sitten)asiantuntialiike,joka raahaa merkkiliikkeeseen hommat jota ei ite kykene tekemään ...
Itse olen kyllä todennut hyväksi paikaksi huollattaa auton.
Vähän kyllä nihkeästi suhtautuvat muihin kuin perushommiin,esim. puslien vaihto powerflex:eihin,mutta tekivät kuitenkin.
Isompia moottoriremppoja tuskin tekevät,olisiko moisesta kysymys??
Muuralan autohuolto mielestäni hinnotelleet ittensä ulos.... ja palvelu vähä mitä sattuu. Eivätkä pystyneet lukemaan -94 vuoden astran vikakoodeja ku oli mukamas liian vanha, kun testeri ei toiminu alle -97vuoden autoissa. Ja tosiaan mitä tos tuli aikasemminki ilmi, ni kadetti on jo liian vanha auto tonne.
Omega B -95 x20se farkku
Kadett E -88 16Sv (powered by 13S cam)
Vectra B -99 x20xev voyage EX
Vectra B -01 z22se sedan
Kadett E -88 16Sv (powered by 13S cam)
Vectra B -99 x20xev voyage EX
Vectra B -01 z22se sedan
2slow4motion kirjoitti:Mulle väitettiin et calibran valimistus lopetettiin 1990 =)
Liike kans Porin ooppeli monopoliipyörittävä PALIN
Hah. Itselläni on myös hauska kokemus Porin Palinilta. Vein joskus Calibrani vikakoodien lukuun ja menin silläaikaa itse katsomaan autoja myyntihalliin. Kun menin takaisin korjaamon puolelle niin kysyin että mikäs vika siinä oli. Huoltomies sanoi ettei mittari löydä mitään vikakoodia autosta. Ihmettelin asiaa koska vikavalo paloi kojetaulussa. Kysyin että tekeekö turbo Calikka useinkin tälläistä ettei vikaa löydy. Tähän huoltomies vastaa huulipyöreenä: "onks tää turbo? se selittää kaiken" Tämän jälkeen hän luki koodit uudestaan ja vika löytyi.
Kun avaa konepellin niin silmiin osuu ensimmäiseksi solmu pakosarjassa ja teksti TURBO....
Golf 1.9pwrDiesel 4x4 & Calibra Cabriolet turbo 4x4