V6:n lämmöistä
V6:n lämmöistä
Nyt on toi Veccu ollu 3kk, ja koko aikana, ei maantiellä eikä Mannerheimintien klo 16 ruuhkassa, lämpömittari ole noussut kuin max.87-88 asteeseen. Yleensä lämmöt on just vähän alle 85-astetta tai tasan 85-astetta...
Onko toi normaalia vai onko edessä, kuten itse vähän epäilen, termarin vaihto?
Sisälle hönkää kyllä lämmintä/kuumaa ilmaa.
Onko toi normaalia vai onko edessä, kuten itse vähän epäilen, termarin vaihto?
Sisälle hönkää kyllä lämmintä/kuumaa ilmaa.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
No kylläpä on vaihdolla hintaa! Osa maksaa n.40-60€ ja imusarjaahan tossa tarvis purkaa kun sen vaihtaa. Mullakun on uus termari niin lämmöt on normaalisti n.92 astetta.mtt kirjoitti:ihan samaa näyttää mulla omegassa (2.6 v6).huollossa sanoi että semmoiset 7 astetta liian viileänä käy,mutta jos lämpöä sisällä riittää niin koneen kannalta ihan riittävä lämpö.
termarin vaihto maksais noin 250 erkkii joten kalliita asteitahan nuo olisi.
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
Mistä päin konetilaa tuo anturi löytyy? Onko jemmassa?Jope kirjoitti:Nyppäse koneen lämpöanturin liitin irti ja katso vastus anturin pinneistä.
15-30 C -> 3300-1450 Ohm
80 C -> 260-360 Ohm
Ja jos nuo arvot ovat samoja, niin urakkaa tiedossa
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Lallevihtinen kirjoitti:No kylläpä on vaihdolla hintaa! Osa maksaa n.40-60€ ja imusarjaahan tossa tarvis purkaa kun sen vaihtaa. Mullakun on uus termari niin lämmöt on normaalisti n.92 astetta.mtt kirjoitti:ihan samaa näyttää mulla omegassa (2.6 v6).huollossa sanoi että semmoiset 7 astetta liian viileänä käy,mutta jos lämpöä sisällä riittää niin koneen kannalta ihan riittävä lämpö.
termarin vaihto maksais noin 250 erkkii joten kalliita asteitahan nuo olisi.
joo on tosi suolainen hinta.epäilisin että tuohon hintaan kuuluu myös sen imusarjan tiiviste jonka sanoivat vaihtavansa jos se irroitetaan.85 astetta oli tuossa kovilla pakkasilla lämmöt.nyt ne jo nousee sinne 90-92 tienoille.
Tere!
Mulla on tuo pikkulohko, eli 2.0i Omppu. Eilen kun oli neljä aikuista ja ajoin keskustassa, hieman tavallista enemmän jouduin antamaan kaasua ja lämmöt nousi 95-98 asteeseen. Lämmöt pysyi liki koko matkan 95 asteessa, vaikka loppu matkan ajoin varovaisesti. Edellisen kerran kun jouduin hinaamaan sukulaisen Golf-palloa vajaa 3km lämmöt nousi 95-100 asteeseen parkkipaikalla auto kävi tyhjäkäynti ja lämmöt palas normaaliin, mutta normaali ajossa lämmöt on n.92 astetta. Auto on siis vm.96 ajettu 195tkm missä mahtaa olla vika? Onko sellainen josta ei tarvitse murehtia vai onko koko koneen purku edessä?
Autossa on automaatti-ilmastointi ja eilen se puhalsi 21 asteista kun autossa oli kuuma. Auttakkee hyvät ihmiset.
T:hätä moottorista
Mulla on tuo pikkulohko, eli 2.0i Omppu. Eilen kun oli neljä aikuista ja ajoin keskustassa, hieman tavallista enemmän jouduin antamaan kaasua ja lämmöt nousi 95-98 asteeseen. Lämmöt pysyi liki koko matkan 95 asteessa, vaikka loppu matkan ajoin varovaisesti. Edellisen kerran kun jouduin hinaamaan sukulaisen Golf-palloa vajaa 3km lämmöt nousi 95-100 asteeseen parkkipaikalla auto kävi tyhjäkäynti ja lämmöt palas normaaliin, mutta normaali ajossa lämmöt on n.92 astetta. Auto on siis vm.96 ajettu 195tkm missä mahtaa olla vika? Onko sellainen josta ei tarvitse murehtia vai onko koko koneen purku edessä?
Autossa on automaatti-ilmastointi ja eilen se puhalsi 21 asteista kun autossa oli kuuma. Auttakkee hyvät ihmiset.
T:hätä moottorista
Chevrolet Trans Sport 3.4 V6 AT vm.98
Ex:Opel Omega 2.5 V6 AT Sport vm.99
Pitänee katsoa, menee kyllä loppuviikkoon ku emäntä lähti sillä autolla tänään reissuun. Mutta jopa tälläisestä voi johtua lämmön nousu?
Toivottavasti vika johtuu tuosta, en ole vielä nimittäin katsonut nesteitä kun auto on sen verran uus meidän perheessä.
Toivottavasti vika johtuu tuosta, en ole vielä nimittäin katsonut nesteitä kun auto on sen verran uus meidän perheessä.
Chevrolet Trans Sport 3.4 V6 AT vm.98