Tuleva autoni
-
mustavihannes
- 'Kadett'

Jaahas.. Tuli tännekkin rekkaloitua, vaikka en Ooppelia omistakkaan, tosin tuolla pihalla seisoo kaksi GM konsernin tuotosta..baxxter kirjoitti:Kuten nasty jo mainitsikin, www.offipalsta.com seuraa tarinaa..ata kirjoitti:Missäs kaikkialla tätä ketjua oikein on mainostettu...? (itse vasta nyt huomasin tämän)
Nii.. Myös STW Club of Finland ry seurailee myös tarinaa..
http://www.stwclub.net/foorumi/
Ei nyt sentään,mutta saako opel miehet jotain "kiksejä" haukkumalla porukassa 17v finninaamaa vai olisko siinä takana ettei kirjoittaja itsekkään oikeen tiedä ja 17v hyppii niin sanotusti nenille (joka kuitenkin tietää tekniikan päälle jotain, niinkuin joistain viesteistä huomaa,toisin kuin eräillä)Vai että meitä ooppelimiehiä poljetaan vielä suohon perustuen tämän topikin vastauksiin, hahahaha.
Näin varmasti,mutta ei tässä ketjussa sellaisia ole,kun vastaukset on tätä tasoa...Veikkaampa että tältä foorumilta löytyy tietoa/taitoa enemmän kuin monelta muulta foorumilta
varsinlkin kun kilpaillaan kuka ehtii tuon sanoa ensinLöytyisköhän IP-logien takaa sama osoite rtcf<-->RSR
- ^^TeamAhma^^
- 'Senator'

- Viesti:
tästähän on tullut suosittu topikki ku kaikilla foorumeilla seurataan
jatketaan samaan malliin ni on muillakin foorumeilla jotain lukemista
jatketaan samaan malliin ni on muillakin foorumeilla jotain lukemista
EI vauhti tapa, vaan äkillinen pysähdys?
HTTP://WWW.ITAKYLATUNING.TK
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 734#655734
HTTP://WWW.ITAKYLATUNING.TK
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 734#655734
No mä voin kertoa että Minä Rtcf en tiedä kyseistä henkilöä "RSR".mustavihannes kirjoitti:Mä taas luulen että RSR = rtcf
Edit: bayern ehti ensin
Uskokaa tai älkää...
RSR puhuu silti minunmielestä asiallisesti ja hyvin. Kiitos hänelle.
Mutta mikä vittu siinä on edelleen että monet täällä ottaa kaiken liian vakavasti. Jos kerran puhun paskaa niin antakaa minun puhua. Minkä takia pitää ottaa MUN kirjotukset ihan kuin maailmanloppu tulis. Jos kerran te tiedätte asiat paremmin niin minkätakia silti pitää mun kertomista PASKAPUHE teorioista ottaa heti nenä perseestä ja alkaa kirjottamaan lapsellisia vastalauseita. Onneks sentään täl foorumilla on paljon hyviä ihmisiäkin.
Hm, ei oo tainnut omena (vai Omega?) kauas puusta pudota... Varo vaan, moomy, ettei jää teitin pikkuiselle se nauruvaihde päälle ooppeleista puhuessa.moomy kirjoitti:Ja sanat Brembo ja Vectra samassa lauseessa sai vauvan melkein tikahtumaan nauruunsa.
"Isi menee nyt pesemään ooppelin", "isi vaihtaa MV6:een jarrupalat", "isin vanhassa A-Omegassa oli paljon hauskempi kierrostenrajoitin" ja "Vähänkö ooppelissa soi hienosti Janne Tulkki" voi tietysti olla jatkossa sitten hyviä lohdutuslauseita taikka muuten vaan huvittavia.
Nojoo, täältä tähän.
Mitsubishi Outlander 2.4 AT -04
Corolla -93
ex Omega Classic Caravan 2.6 V6 AT -01
Corolla -93
ex Omega Classic Caravan 2.6 V6 AT -01
No enemmän tai vähemmän pihalla, en väitä että tietäisin suakaan enemmän autoista, Mutta kerroitpas lyhyesti ja ytimekkäästi että mä oon pihalla kaikesta. Jumalauta sähän pääsisit viel eduskuntaan joskus, ellet oo viel siel..GameOver kirjoitti:Mä taas luulen et "rtcf" = Ritmo Tuning Club Finlandmustavihannes kirjoitti:Mä taas luulen että RSR = rtcf
Edit: bayern ehti ensin
oikeesti toi kaveri on pihalla kaikesta...
En halua vittuilla kenellekkään, mut kyl sitä enemmän tai vähemmän joskus vaaditaan perusteluja.
-
Hot wheels
- 'Agila'
- Undertaker
- 'Diplomat'

Ei helvetti. Tahallaanko sinä provoat näitä ihmisiä vai oletko oikeasti näin tyhmä?Rtcf kirjoitti:No puhumani paska tulee sentään autosanastona ulos, toisin kuin eräillä..Sutii_82 kirjoitti:Mutta mikä vittu siinä on edelleen että monet täällä ottaa kaiken liian vakavasti. Jos kerran puhun paskaa niin antakaa minun puhua.
Ja tämähän on paskanjauhantapalsta vai mitä?
Kannattaisko lopettaa jo noi kirjoittelut jos haluat vittuilun loppuvan. Selvästi ihmisille on nyt jo ihan sama mitä kirjoitat niin se on koomista ja siihen reagoidaan.