omega mv6
omega mv6
joo tuosa olen ostamassa mv6 omegaa vm96.auto ollut mulla käytössä nyt viikonlopun ja toiminu erittäin hyvin ja olen ollut autoon erittäin tyytyväinen.no kuitenkihan se keksi tuossa tunti sitten ruveta temppuileen siitä putos kaikki mittarit nollaan,vauhtimittari jäi 50kmh luistonesto ei toimi enää eikä se s nappi vaihdekepin päällä eikä sähköikkunat.OISKOS KELLÄÄN OLLU SAMANLAISIA ONGELMIA?jos vähän sais vinkkiä....
mutkasta tietä näkymättömiin
JOO SAATTAA OLLAKKIN OLLU ONGELMAA!!!
Ok. Huutamati meinaisin että kattoppas ihan ekana sulakkeet? Ja kato silleen ihan kunnolla, ettei vaan pikavilkasulla.
Nimin. Yhden omegan silleen korjannu.
Sitte kato vaikka toiseksi akunkengät. Onko hapettunu? Onko kunnolla kiinni?
Kokeileppas nämä vaikka ekana, sitte uutta viestiä tänne.
Ok. Huutamati meinaisin että kattoppas ihan ekana sulakkeet? Ja kato silleen ihan kunnolla, ettei vaan pikavilkasulla.
Nimin. Yhden omegan silleen korjannu.
Sitte kato vaikka toiseksi akunkengät. Onko hapettunu? Onko kunnolla kiinni?
Kokeileppas nämä vaikka ekana, sitte uutta viestiä tänne.
Insignia B -19 1.6t
----------
Vectra C -04 1.8
Vectra B -98 2.5
Kadett E -89 1.6
Vectra A -94 1.8
----------
Vectra C -04 1.8
Vectra B -98 2.5
Kadett E -89 1.6
Vectra A -94 1.8
omega mv6
juu nyt hissunkissun nousi tuo verenpaine äskeistä viestiä kirjoittaessa et en huomannu ku lähettäessä et tuli isolla sinne tekstiä.no asiaan nyt on kaikki sulakkeet käytettetty irti yksi tellen kahteen otteeseen ja eheitä on akun oli ok ei hapettuneita kokeilin toista akkuaki.niin se vika kun tuli niin jostain kuulu vaan semmonen naksaus ja tässä ollaan.lisää vinkkiä kiitzz.
mutkasta tietä näkymättömiin
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Seuraavaks sit katot maadotukset, akun alta löytyy isoin maadotus piste. Kato että se ei oo hapettunu tai mitään. Katoikko myös konehuoneessa olevat sulakkeet? Sieltä löytyy auton isot sulakkeet...
Ja alkoko tää ongelma ihan kesken kaiken ajossa?
Ja alkoko tää ongelma ihan kesken kaiken ajossa?
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.