Nyt olis tarkoitus alkaa kyselemään auton maalausta ja tietenkin mahdollisimman lähellä Hämeenlinnaa.. Eli mitä maalaria suosittelette? Joku sellainen kuitenkin mikä osaa hommansa, eikä mikään ihan amatööri. Ja jos joku on sattunut kysymään maalauksen hintaa niin saa kertoa niin ja se vielä että kuinka paljon tuo lisähintaa metallinhohtoväri tavalliseen verrattuna?
Riihimäellä on tuommonen maalaamo kuin karhumäki ite oon ainakin ollu tyytyväinen työhön edellisen auton kohdalta, nykyinen auto ei oo maalaamossa edes käynyt tehtaan jälkeen. hinnan halpuudesta en osaa sanoo kun en kauheesti oo jaksanut kilpailuttaa.
Okei..kiitos tiedoista. Paljonkos teillä on maksanut autojen maalauttaminen sitten, jos saa udella? että tietäisi mistä kannattaa aloittaa kyseleminen..
kannattaa kumminkin kaydä siellä kysymässä näkee samalla sun auton.
Kiitos tiedosta. Autoa ei tällä hetkellä oikeen voi viedä näytille kun on vielä ihan osinana pajalla
Onko kenelläkään muuten mitään tietoa tyypistä nimeltä Lotvonen tai Lodvonen..kuulin että sellainenkin maalari olisi jossain päin Hämeenlinnaa. Eli tietääkö kukaan onko hyvä maalari ja kuinka kallis?
juhis85 kirjoitti:eiks tääl jossain oo sellanenkin maalari kun tulisalmi?? muistaakseni oon joskus kuullu sen nimisestä paikasta. laadusta/hinnast en tiiä mitään.
Kyllä sellanen maalari löytyypi... "Maken Maalaus" Uusi maalaamo valmistui kiltintielle (vanhan kolmostien (130) ja parolannummenristeykseen)
Kannattaa ehdottomasti käydä tsekkaan ja kysyä tarjous...!
Kelpaa "vanhatkin" autot maalattavaksi =)
*Älä lue historiaa, tee sitä*
*BMW - Elämää ohituskaistalla*
ite käytin tossa mäenpäällä viime kesänä koko auton maalauksessa. jälki on hyvä mutta jos on kiire maalauksella ei ehkä paras paikka sano että menee 2viikkoo niin mulla meni 5viikkoo eikä kallis verratuna muihin