Mulle tarjottiin Roadhog -merkkisiä kumeja kerhohintaan 360€/sarja, asennettuna. Koko olis 225/45/17.
Kaveri väitti, enkä usko miksi mulle valehtelisi, että renkaat tulisivat continentalin tehtaalta. Renkaassa lukee "made in france". Google on kovin vaitonainen merkin suhteen, vain yhden brittiläisen kommentin löysin. Se oli eri koon renkaasta ja 3v vanha artikkeli, mutta ei mitenkään mairittelevaa tekstiä.
mulla tuli calikan mukana uudet ton merkkiset eikä oo kovin kehumista, kumit oli soikeat ja tuotti vaikeuksia saada painoon.. vanteissa ei ollu vika, (vanteet oli uudet ja testattiin koneessakin) oikein kivasti täristi,meinas vaan hampaista paikat irrota... suosittelen jotakin muuta, vaikka hieman kalliimpia, ainakin ajomukavuus säilyy.
Mulla oli viimekesän tuon merkkiset kumit alla, eikä mitään pahaa sanottavaa. Ei täristäny yhtään, ei vedelly mihinkään ja oli kohtuu hiljasetki, koko oli vaan 195/50 15 ja autona a-vectra. Ja tulikait nuita kilometrejäki joku 10 000 niillä ajettua.
AM kirjoitti:Niin ja yks vaihtoehto on ostaa 15" tai 16" KUNNON renkaat
Niin kai. Mutta kun ne 17" kiekot on ollu hyllyssä jo pian 3v ja vasta nyt on oikea tarve ostaa uudet kesärenkaat. Ni, hyvät 205/65/15 saa kyllä 400€, mutta koska olen lähtenyt tälle hyvä ja halpa linjalle (ostin opelin) niin jatketaan sitten sillä ostamalla 17" hyvät ja halvat kumit
Lähinnä tuo laittamasi "kerhohintaan" sai minut kiinnostumaan... Yhdistyksemme kotisivuilla kun ei saa mainostaa kuin ns. viralliset yhteistyöyritykset, mutta ilmeisesti kyseessä on jokin muu kerho ?
jmk kirjoitti:
Callu: Minkä kokoisista kumeista oli kyse? Miten muut omituisuudet, pito, kulutuksen kestävyys ja meteli?
no kumit oli kyllä silloin pienemmät (205/50 15") mut hanskalokerosta löytyi saksan kielinen esite näistä ja näkyi olevan samalla kuviolla isommatkin koot siinä esitteessä.. tärinän lisäksi pito ei ollut kehuttava, ainakaan siinä vaiheessa kun alkoi luistaa niin hävis pito sitten kerralla.. ja vesikeli oli vielä pahempi.. kesti jollakin tavalla kulutusta mutta ei mitenkään ihmeellisesti.. metelistä en muista mut jos vielä jotain niin ainakin calibran alla olivat aika uraherkät.. ainakin kun vertaa nokian nrvi:hin mitkä tuli noiden jälkeen..(tosin ovat kyllä ihan eri hintaisetkin..)
suosittelen kyllä jotain muuta niin ei tartte pettyä..