AstraG luistonesto ratkaisu?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

Ai niin..mikäs tuo EDS-sarja on? Mitä kaikkineen pitää sisällään?
ROKKA
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja ROKKA »

http://www.eds-motorsport.de/indexenglisch.htm tuolta löytyy tarkempaa tietoa.
ROKKA
'Kadett'
'Kadett'

jep ja unohtui mainita, että http://www.tunex.fi/astra/indexastra.htm myy suomessa noita sarjoja.
Espoon Jore
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Espoon Jore »

Saksan EDS sivuilla ASH-paikallinen guru oli sitä mieltä ,että ajosta tulisi aika lailla slalomia muistuttavaa jos luiston esto olisi pois phase 2:sesta kokonaan. Vakio pelissähän sallitaan renkaan 20% luisto , phase 1:sessa ja phase 2:sessa sallitaan 80% luisto. En ehtinyt etsiä kohtaa mistä oli kirjoiteltu tuosta luiston sallimisesta mutta jotenkin noin se meni. ROKKA hei ! onko autosi uusi vai käytetty ....onko siinä jo tuo EDS phase2-sarja jo laitettuna.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Espoon Jore on 2003-01-30 08:47 ]</font>
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

Ai joo se EDS olikin se Tunexin myymä sarja! Menee vissiin takuut pois voimasta jos sen laitattais ennenkuin takuuaika on ummessa..eikö?!
Vai uskaltaisko sen laittaa jo takuuaikana? Meinaan vaan että kun kuitenkin vaihdan tuon kärryn pois ennenkuin 2v on täynnä..uusia "leluja" pitää kuitenkin saada aina aika-ajoin :smile:
Vielä niistä espanjan turboista tuli mieleen että oikeastaan en hämmästyis vaikka ne ois vaan lätkiny turbo-kyltit takaluukkuun vaikka konehuoneesta ei ahdinta löytyiskään..

Ja EDS-sarjasta pitikin kysyä että onko käytännössä kuinka huomattava ero verrattunan suorituskykyyn ennen asennusta?
Numeroarvot toki tiedän..mutta kuinka käytännössä?
Espoon Jore
'Senator'
'Senator'

On 2003-01-30 12:22, mä wrote:
Ai joo se EDS olikin se Tunexin myymä sarja! Menee vissiin takuut pois voimasta jos sen laitattais ennenkuin takuuaika on ummessa..eikö?!
Vai uskaltaisko sen laittaa jo takuuaikana? Meinaan vaan että kun kuitenkin vaihdan tuon kärryn pois ennenkuin 2v on täynnä..uusia "leluja" pitää kuitenkin saada aina aika-ajoin :smile:
Vielä niistä espanjan turboista tuli mieleen että oikeastaan en hämmästyis vaikka ne ois vaan lätkiny turbo-kyltit takaluukkuun vaikka konehuoneesta ei ahdinta löytyiskään..

Ja EDS-sarjasta pitikin kysyä että onko käytännössä kuinka huomattava ero verrattunan suorituskykyyn ennen asennusta?
Numeroarvot toki tiedän..mutta kuinka käytännössä?
Katoppa mailisi.
ROKKA
'Kadett'
'Kadett'

Moi!
Parempi se slalom, kuin että mennään ku mummo hangessa. Mulla on ollu toi sarja jo ennen takuun umpeutumista ja sillä on ajettu nyt n.35.000km toimii hienosti..sanotaanko näin, että ero tavalliseen on erittäin suuri vääntö on melkein 200nm enenmmän kuin vakiossa heppojakin reilu 60, eli ainakaan mulla ei paluuta vanhaan ole, on se sen verran hauska peli:)hankala täs on ylistyspuheita puolesta ladella, se pitää itse kokea. kunhan saadaan tää lumitilanne hoidettuu pois... niin katellaan vaikka koeajojen merkeissä. Ohessa pettyneitä Audi kuskeja;)
http://www.network54.com/Hide/Forum/thr ... 1043726100
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

Audikuskeja mäkin oon jo ehtiny tossa motarilla kyykyttämään..yks turbo quattro A4 kun innostui haastamaan..ja toiseks kuin tyhjää vain..mut pääasia että lippispäiset teinit honda civic type R;llä tulee poljettua kyykkyyn..
Noh..vaan enhän mä nyt toki kilpaa aja yleisillä teillä..johan se on kiellettyäkin sellanen..
Espoon Jore
'Senator'
'Senator'

On 2003-01-30 19:05, ROKKA wrote:
Moi!
Parempi se slalom, kuin että mennään ku mummo hangessa. Mulla on ollu toi sarja jo ennen takuun umpeutumista ja sillä on ajettu nyt n.35.000km toimii hienosti..sanotaanko näin, että ero tavalliseen on erittäin suuri vääntö on melkein 200nm enenmmän kuin vakiossa heppojakin reilu 60, eli ainakaan mulla ei paluuta vanhaan ole, on se sen verran hauska peli:)hankala täs on ylistyspuheita puolesta ladella, se pitää itse kokea. kunhan saadaan tää lumitilanne hoidettuu pois... niin katellaan vaikka koeajojen merkeissä. Ohessa pettyneitä Audi kuskeja;)
http://www.network54.com/Hide/Forum/thr ... 1043726100
Asutko pääkaupunkiseudulla tai lähistöllä. Jos asut niin tule kehä 3:men Nesteelle "stadin" tapaamiseen ensiviikon torstaina klo 19.00. Iästäsi en tiedä mutta itse en ole mikään "teinipoika" enää vaikka jutut täällä netissä voi olla välillä aika pehmeitä.Toi koeajo homma kesänkorvilla kiinnostasi minuakin kovasti.

Ps. Olisi kyllä pitänyt meikeläisen lueskella aiempia kirjoituksia vähän tarkempaan.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Espoon Jore on 2003-01-31 08:47 ]</font>
Espoon Jore
'Senator'
'Senator'

<font size=-1>[ This Message was edited by: Espoon Jore on 2003-01-31 08:47 ]</font>
ROKKA
'Kadett'
'Kadett'

Jep. onks ne kokoontumiset tuolla moterestin nesteellä lähellä tikkurilaa?
ps. onko yli 30.nen teini?:) varmaan aika usein;)
Espoon Jore
'Senator'
'Senator'

On 2003-02-04 23:12, ROKKA wrote:
Jep. onks ne kokoontumiset tuolla moterestin nesteellä lähellä tikkurilaa?
ps. onko yli 30.nen teini?:) varmaan aika usein;)
Paikka on tosiaan mainitsemasi ... Kai tässä täytyy myöntää olevansa mieleltään yli kolmekympinen teini.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Espoon Jore on 2003-02-05 08:04 ]</font>
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

Taitaa kaikki turbo-coupen omistajat olla 3kymppisiä mieleltään juniori-ikäisiä..mutta pitäähän pojilla aina leluja olla :smile:
ROKKA
'Kadett'
'Kadett'

Näinhän se tahtoo olla;) Eli nähdään motorestillä klo. 19.00 huomenna?
Ja tänään selvii luistoneston poisto myös, ettei menis tämäkin topicki muihin löpinöihin, mut illalla lisää asiasta.....

<font size=-1>[ This Message was edited by: ROKKA on 2003-02-05 17:17 ]</font>
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

Valitettavasti mua ei siellä nähdä kun en pysty tulemaan :sad:
Toivottavasti joskus tuonnempana pääsisin itekin
Vastaa Viestiin