mistä mahtaisi saada calibran taka-akselin puslia
-
calibra-92
- 'Senator'

mistä mahtaisi saada calibran taka-akselin puslia
eli ne puslat mitkä tulee runkoon kiinni ja "kelkkaan"
kun ne opelilla maksaa 58e kpl mahtaisko jostain saada halvemmalla?
kun ne opelilla maksaa 58e kpl mahtaisko jostain saada halvemmalla?
En kyllä vectran osaluettelosta löytänytcallu kirjoitti:niitä saa ihan motonetilta, löytyy ainakin vectra 2000:n alustan osista ja hinta oli muistaakseni 24eeroa kipale..
Omegan listalta kyllä:
TAKATUENNAN HELAT OPEL OMEGA-A 86--94
Hinta / 1 kpl
Omega-A Taka-akselin kumityyny v/o. . . . . . . . . . . . . 18-1646 19.90 ???
-
calibra-92
- 'Senator'

aika helppo on vaihtaa, ne pultit tosin voi olla kolmen ähkäisyn momentissa, joten työkalut kannattaa varata sen mukaan.. jos mahdollista niin pulttipyssy on asia kampe niin ei tartte tapella niiden kans. se vanha pusla lähti ainakin minulla ihan vaan kampeamalla pois, putsasin isoimmat ruosteet sieltä kupista ja uuden puslan "voitelin" astianpesuaineella ja painoin tunkin kans paikalleen...
ps: sori, muistin väärin ostopaikan, mut 2000 vectran osana löytyy varmaan paikallisesta varaosa kaupasta... hinta oli about toi 24eeroa..
ps: sori, muistin väärin ostopaikan, mut 2000 vectran osana löytyy varmaan paikallisesta varaosa kaupasta... hinta oli about toi 24eeroa..
-
calibra-92
- 'Senator'

...oliskohan tuokin löytyny 2000 vekaran osana eikä silläkään ollu paha hinta.. siinä kakstonnisessa/ 16v gtssä on sama pohjalevy ku calibrassa... (=neliovinen calibra) oon itsekkin ihmetelly sitä miksi ei varaosakirjat tunne usein koko autoa muuta ku merkkiliikkeessä ja siellä on taas tuo hinta yleensä sellainen mikä ajaa aika hätäseen pihalle samoja jälkiä mitä on tullukki..
..itse joskus kävin varmistamassa aina merkkiliikkeestä et käykö vekaran hilut kalikkaan, eivät ilmeistä päätellen kyllä oikein pitäneet kun kyselee vaan sopivuutta eikä osta mit...
nykyään jos ei löydy calibran nimellä, niin otan suosiolla 16v gt vekaran osana, sillä löytyy kyllä aika hyvin.
Vectra A 2000:ssa, Turbossa ja nelivedoissa kylläkin on.callu kirjoitti:Jarno kirjoitti:Vectra GT 16V:ssä ei todellakaan ole sama pohjalevy kuin Calibrassa.
..ai jaa.. sitten olen saanu itsekkin väärää tietoa, mulle vaan muuan varaosapuljun tyyppi siitä puhui... kiitti oikaisusta.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2