Mitkä vanteet? Ehdotuksia...

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
mannta3
'Admiral'
'Admiral'

Mitkä vanteet? Ehdotuksia...

Viesti Kirjoittaja mannta3 »

Eli tarvis hommata vectraan vanteet ja oikeestaan on tilattukin jo Dotz Daytonat mustilla puolilla, mut niitten saaminen kestää niin vielä vois vaihtaa... :-?

Nyt oon sit ruennu miettiin, et oisko sittenkin jotkut Alession F1 parempi vaihtoehto tai noi Daytonat hopeisina :-? Steinmetzin ST1:set ois kans yks vaihtoehto, mut taitaa olla vähän hintavia...??

Auto on siis 2000 vectra ja väri on musta ja siks noi musta puolaset vähän himottas... Auttakee!! :roll:
squealer
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja squealer »

Itellä oli edellisessä autossa 16" Alessio San Remot. Huono pintakäsittely niissä ainakin oli kun jo muutaman kuukauden päästä alkoi parista vanteesta lähtemään lakka/maali. Kohtuuttoman raskaatkin olivat :-? Ei tarvi toisten kyllä Alession vanteita hankkia :)
Wannabecalibra
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Wannabecalibra »

Mustat vanteet saa kyllä vanteet näyttämään tuumaa pienemmiltä mitä ne on... eri asia on sitten jos esim. reunus on kiiltävää.. onko ne tälläiset:

http://www.egumi.hu/images/6263.jpg ?

Mustaan autoon suosittelen vanteita mallia kromi :wink:
Allekirjoittaneella rupeaa ikä painamaan... Näkökin rupeaa heikkenemään, kun ei meinaa enään selvää päivääkään nähdä.
Ooppelimies
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ooppelimies »

Minusta mustaan autoon sopii erittäin hyvin ATP Inox SS (black chrome) vanteet.
mannta3
'Admiral'
'Admiral'

Juu on ne tollaset, mut niissä on ihan mustat puolat ja kiiltävä reuna eli tollaset...

Kuva

Noita koko hopeisia mä oon vähän ruennu miettiin... kun toi vanne malli kuitenkin miellyttää silmää.

Niin ja ne ATP:n vanteet on kans aikas hintavia, eikä oikeen iske...
Marko H.
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Marko H. »

hyviä vaihtoehtoja ois kans Mille Miglia FX UTD ja TSW Nogaro...
Ja yks villi vaihto ehto mustaan autoon vois olla Etabeta Tettsut Chrome... http://www.rautamo.fi/vanteet/etabeta/t ... 75x370.jpg
kontio
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kontio »

ATP:n se tumma inox SS.

Sopii mustaan autoon kuin schumacher eläkkeelle

Kuva
A4 Tdi
mannta3
'Admiral'
'Admiral'

Noi Nogarot ois pirun hienot, mut kun niitä ei saa nelipulttisilla jaoilla, niinkun ei ATP:täkään...

Kyl mä rupeen kallistuun noihin hopeisiin Dotz:eihin

Kuva

Saahan niistä sit vaikka maalattua ne puolat mustiks ens kesäks jos haluaa vaihtelua... :wink:
mad max
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mad max »

minkä hintaset noi dotzin daytonat on?ja onko värejä tarjolla muita kun mustilla puolilla ja tumma hopeilla,tiedätkö?
mannta3
'Admiral'
'Admiral'

Täällä paikallisessa pikku liikkeessä noi on vähän vajaa 700€ 17 tuumasina... Jostain varmaan sais halvemmallakin, mut kyllä noi muutenkin on kalliimpia vanteita kun esim. alessiot sun muut...

Mut niinhän se yleensä on et sitä joutuu vähän enemmän maksaan, jos haluaa omaa silmää miellyttävät 8)

Muita värejä ei mun tietääkseni oo...

EDIT: Kävin vaihtaan noihin tumman hopeisiin, et se pähkäily loppu ny. Älkääkä koittako saada mua katumaan :lol:
whathifi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja whathifi »

Kuva

itse olen aikeissa tilata nuo hetimmiten kun tässä nyt voin, ihan näppärät..
Vectra C Estate -07
Vastaa Viestiin