b-ompun perä korkeella
b-ompun perä korkeella
eli ostin b omega farkkuun fk:n madallusjouset ja keula tippu ihan aika paljon mutta peräpää jäi melko korkeelle eli onko jousiin saatavina esim. jotain coil over palikoita jälkeen päin? tai voiko jousilautasia jotenkin muokata vai onko ainoa keino vaan laittaa tankki täyteen ja painoja konttiin...
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Jos siellä on se tunnstin takatukivarressa ja iskareihin menee ohuet letkut niin on tasonsäätö.
Mulla olisi tehtynä säädettävä tanko siihen tunnistimeen että saa madallusjousien kanssa säädetyä iskareiden paineen kohdalleen.
Ne coil-over-palikathan ei auta mitään jos ei jousesta katkaise reilua pätkää pois ja tee/teetä sitä palikkaa sitten sen mukaan.
Ja noita jousen ylä- tai alapäitäkään on vähän hankala muokata matalempaan suuntaan. Mutta sen kumiläpyskän voi jousen alta ottaa pois niin saa muutaman millin perää alemmas.
Mulla olisi tehtynä säädettävä tanko siihen tunnistimeen että saa madallusjousien kanssa säädetyä iskareiden paineen kohdalleen.
Ne coil-over-palikathan ei auta mitään jos ei jousesta katkaise reilua pätkää pois ja tee/teetä sitä palikkaa sitten sen mukaan.
Ja noita jousen ylä- tai alapäitäkään on vähän hankala muokata matalempaan suuntaan. Mutta sen kumiläpyskän voi jousen alta ottaa pois niin saa muutaman millin perää alemmas.
jotain tälläistä muistelin kuulleeni...juuri tuo ongelma oli ollut kaverin ex-mv6 omegassa.ei siis mikään ylitse pääsemätön ongelmaP. Lanttola kirjoitti:Jos siellä on se tunnstin takatukivarressa ja iskareihin menee ohuet letkut niin on tasonsäätö.
.
Todennäköisesti väärässä.