tpk_83 kirjoitti:elikkäs mistähän saisin tietoa FOCUS BLACK 10"D2 subbarista?
kaikki tekniset tiedot ja kotelo suosituksia... onko kellään kyseistä subbaria?
Soita 040 7676789 Sebastian Jansson "vastaa suomen jakelusta" Focucksen kohdalla. Ko. merkin tuotteista ei netistä löydä sen ihmeemmin tietoa.
Itse en moista subia hankkisi vai onko jo hankittu -jos ei, niin valitse joku muu...
tpk_83 kirjoitti:elikkäs mistähän saisin tietoa FOCUS BLACK 10"D2 subbarista?
kaikki tekniset tiedot ja kotelo suosituksia... onko kellään kyseistä subbaria?
Soita 040 7676789 Sebastian Jansson "vastaa suomen jakelusta" Focucksen kohdalla. Ko. merkin tuotteista ei netistä löydä sen ihmeemmin tietoa.
Itse en moista subia hankkisi vai onko jo hankittu -jos ei, niin valitse joku muu...
muistaakseni josain autosoundissa tms. oli testissä toi subi ja ei sitä muistaakseni nyt ihan maan alle poljettu. voisin huomenna koittaa kattoo löydänkö sitä lehtee kun pitää pääsiäis siivoo tehä.
Pinohiiri kirjoitti:muistaakseni josain autosoundissa tms. oli testissä toi subi ja ei sitä muistaakseni nyt ihan maan alle poljettu. voisin huomenna koittaa kattoo löydänkö sitä lehtee kun pitää pääsiäis siivoo tehä.
nojoo katteles jos pistäs silmään ni laitas juttua
Mulla on ollu tollanen Focuksen 10" subi, se oli tosin Redline mallia ja soi niin perkeleesti, harmittaa ku annoin sen mukaan ku myin auton. Valitettavasti en muista noita teknisiä tietoja, mutta mulla se oli n.25 litran suljetussa kotelossa ja sille oli 300w vahvistin (siis jatkuvaa tehoa).