Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Eli oon katellu tuolt toho mun c20xe koneeseen nokka akseleita.
Ja päädyin siihen et haluun 280 asteiset.
Okei no ainut ongelma nyt on et tos on 2 erilaista.
NW Hydro 280°/11.20/1.98/110°/34.0 (2.0 16V)
ja
NW Mech. 280°/11.20/2.48/110°/32.0 (2.0 16V)
Jos joku haluisi kertoo mulle mikä ero nois on ja kummat on paremmat?
Saab OG9-3 Aero my02, Saab 900C my87, Saab 9000 2.0T CS my98
nugge kirjoitti:maksaa niinku 45e kappale... eli 16x 45 = reilusti päälle mihi on varaa.
Jos moisia nokkia haaveilet, niin tuskin yks 720€ paljoa kirpasee -tarttee siihen koneeseen vaihtaa tuolla viritysasteella paljon muutakin kun nuo nokat...
nugge kirjoitti:maksaa niinku 45e kappale... eli 16x 45 = reilusti päälle mihi on varaa.
Jos moisia nokkia haaveilet, niin tuskin yks 720€ paljoa kirpasee -tarttee siihen koneeseen vaihtaa tuolla viritysasteella paljon muutakin kun nuo nokat...
Mitä kaikkee meinaat sit et pitäs vaihtaa?
Saab OG9-3 Aero my02, Saab 900C my87, Saab 9000 2.0T CS my98
Timonen kirjoitti:^ Ainakin keinuvivut+nostimet olisi hyvä vaihtaa.
ja kumpiakaan ei oo 20xe koneessa
jep jep.. Vaihtoohaa saa laittaa melkei kaiken, vakio softalla o turha haaveilla koneen kummosesta toimimisesta. Nokkapyörät menee vaihtoo (säädettävät) jne jne.
Mutta noilla nostoilla kannattaisi laittaa jo kovat painimet, joko noi valmiit 45e/kpl maksavat tai sitten teet niistä hydroista kovat. Venttiilin jouset menee vaihtoon eli jäykemmät, sitä seuraa sitten ne jousilautaset eli ne jousia vastaavaksi. Ja tuntuis että sais samaa vauhtia nostaa kierrosten rajoitinta.