Opel "Carpila" ->MYYTY
Itsekin kyllä kavereiden kanssa vähän naureskeltiin tuota ei millään pahalla sanoinkin kaverille siinä että maalaan spraypullolla paremmin autoni.. no ehkä vähän liioiteltua mutta kuitenkin...tuo maalipinta pilaa auton.. Muuten ihan jees jos olisi kunnon maalissa ja sen mehupillin vaihat ni hyvää tulee.. 
Opel Astra GSi -93
Viemättäjättäminen vaan ei ollu vaihtoehto kun sopimuksessa on sanktio... Eli "pakko" oli... no eipäse parempi olisi vaikka ei siellä olis ollutkaan esillä....datzka kirjoitti:joo emt. mut oli aika hassun näköinen, melkeen oisin jättäny viemättä kun ei toi enää kovin projektilta näytä.. Ja muutenkin aika paljon jääny maalauksessa appelsiiniä?
Kyl sille viel jotain tehdän, mitä siitä en ole ihan satavarma... Voisihan tuohon vielä yhden uuden lakkakerroksen ruiskuttaa, jos se vaikka onnistuisi paremmin? Ja se kiillotus on toinen vaihtoehto, sitä ollaan kokoeiltu pienissä paikoissa kuten valumissa tms. ennenkin ei tosin koskaan koko autoa....
Vituttaahan se vähän itsekin kun tulee "huonoa" palautetta mutta parempaan ei nyt itse pystyny. Ja kaikkihan on alustá loppuun oman käden työtä et siitä ei voi muuta kun kattoo peiliin
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Omat nettisivut
Joo itteäkin kiinnostaa,et mikä sanktio tollasista tulee jos ei autoa kiikuta näytteille.
Eikä siinä mitään jos ei ite pysty,kylhän itekki tuli muutama yliveto harjoiteltua tollasissa kakkosautoissa ennen kuin uskals vähän parempaa alkaa sumuttelee.
Onhan siin viel vaihtoehto,et teet lakan pohjat valmiiks ja viel maalaamoon,et vetää lakat libraan.
Eikä siinä mitään jos ei ite pysty,kylhän itekki tuli muutama yliveto harjoiteltua tollasissa kakkosautoissa ennen kuin uskals vähän parempaa alkaa sumuttelee.
Onhan siin viel vaihtoehto,et teet lakan pohjat valmiiks ja viel maalaamoon,et vetää lakat libraan.
-Turbo Calibra 4*4
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2
Se sanktio on rahallinen ja varmaakin onjotenki tapauskohtainen koska mitään tarkkaa summaa ei ole mainittu sopimuksessa.T.J kirjoitti:Joo itteäkin kiinnostaa,et mikä sanktio tollasista tulee jos ei autoa kiikuta näytteille.
Ja toi on hyvä idea et hioisin lakan mataksi je antaisi maalarin suihkii lakan pintaan. Mitähän semmonen maksaisi? Hyvä idea, pitääkin soitella ens viikolla vähän, Onko muuten kerholla joku jäsenetumaalari hesan suunnalla?
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Omat nettisivut
Eikös Seutulan Automaalaamo myönnä alennuksen OCF:läisille.
http://www.seutulanautomaalaamo.fi/
http://www.seutulanautomaalaamo.fi/
Insignia 2.0CDTI OPC-Line -14
Kawasaki ZX-6R -04
Kawasaki ZX-6R -04
Autotallissa ongelmana on enemmänkin roskat kuin taipumus appelssiini pintaan. toi "aplari" pinta johtuu melkein sata varmasti liian paksusta lakasta jos sitä kerran on tarpeeksi siinä pinnassa. Eli lakka on niin paksua että ehtii kuivumaan ennen kuin tasoittuu siihen pintaan. myös liottimen nopeus vaikuttaa tähän.vectraaa kirjoitti:mitä siltä lakkapinalta pystyy odottamaan jos auto on maalattu autotallissa
Itse en ole mikään autotallimaalauksen asiantuntia mutta kymmeniä tuhansia porscheja on tullut maalattua
jaa,kun mun mielestä viimoiseen kerrokseen on vedetty liian vähän lakkaa.
Autotallissahan on tapana roskia ja pölyn tipahtaa viimeisenä alas.
Itte oon yleensä harjannu katon+seinät ja kastellu lattian ennen pinnan vetoa,näin on suuremmilta roskilta vältytty.
Omalla kokemuksella oon huomannu ettei lakkaa kannata suuresti notkistaa vaan pitää lakka purkki patterin päällä lämpeemässä,näin lakasta tulee jo aika notkeaa ja suuremmilta valumilta vältytään,kun lakkaa ei ohenneta.
Toki kaikilla sepillä oma konstinsa,mut näin täällä.
Mut onhan se aika hyvä et itekkin yrittää,niin tietää miks maalaritkin on olemassa ja ehkäpä heidänkin arvostus nousee.
Pelkän lakkauksen ylivedosta ei ole tietoa,mut tuskin maalarit sille ainakaan mitään takuuta antaa,kun on oma tekemät pohjat.
Autotallissahan on tapana roskia ja pölyn tipahtaa viimeisenä alas.
Itte oon yleensä harjannu katon+seinät ja kastellu lattian ennen pinnan vetoa,näin on suuremmilta roskilta vältytty.
Omalla kokemuksella oon huomannu ettei lakkaa kannata suuresti notkistaa vaan pitää lakka purkki patterin päällä lämpeemässä,näin lakasta tulee jo aika notkeaa ja suuremmilta valumilta vältytään,kun lakkaa ei ohenneta.
Toki kaikilla sepillä oma konstinsa,mut näin täällä.
Mut onhan se aika hyvä et itekkin yrittää,niin tietää miks maalaritkin on olemassa ja ehkäpä heidänkin arvostus nousee.
Pelkän lakkauksen ylivedosta ei ole tietoa,mut tuskin maalarit sille ainakaan mitään takuuta antaa,kun on oma tekemät pohjat.
-Turbo Calibra 4*4
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2