juu eli uudet kesärenkaat pitäis ostaa ja tuon merkkisiä olen harkinnut....ku ei löytyny netistä mitää testejä tuosta renkaasta et onko kellää kokemuksia tosta..?? renkaan koko on 205/50 -16 ja A-vectraa olis tulossa
Itellä on ainaki G astrassa 215/40/17 daytonat. Käsittääksini sama ratas ku britkestone? Hyvät on ollu, kohtalaisen hiljaset, kyllähän nuo leveet rattaat tietty hakee uraa tuolla tiellä. Hinta/laatu suhde ok. Ite ostin Haaparannasta vanteiden kera, eikä ollu kalliit!
Ukolla (lue: isällä) Daytonan 195/65 R15 kurrapyörät. Ei ainakaan kehunut, kuluvat nopeasti, 2 kesäkauden ajojen aikana nahkoille, kilometrejä tulee n. 15000 tuona aikana.
Vika ei ole ainakaan autossa, joten olisiko kumiseoksella jtn osuutta asiaan?
miulla on/oli kyseisen merkkiset talvirenkaat. Ei mitään valittamista äänestä tai ajo-ominaisuuksista, mutta oli vialliset nastat uutena (menivät poikki melkein heti), ja rengasliikkeellä tollot sitten nastotti samoihin reikiin uudelleen.
Kuulemma ei maahantuoja tullut vastaan uusien kumien kanssa, mutta varmasti oli kalliimpaa kun 2 työntekijää reilu 2 tuntia nyppi vanhoja nastoja ja laitto uusia. Eipä ne oikeen niissä rei-issä kestäneet eli nyt on "ihan hyvät" daytona kesärenkaat
Mulla on astrassa 205/45 16 d300 dayttonat ja ei oo mitään pahaa sanottavaa, pitoa on hintaan nähden perkeleesti. Rata ajoakin on renkaat kestäny ihan kohtuulisesti (verrattuna muihin halvempiin renkaisiin).
Minulla oli Daytonat muutama vuosi sitten mazdassa, ja ne oli todella hiljaiset ja ei ravistanut yhtään. Ne vain kuluivat melko nopeasti. Malli oli joku d100.
löytyy Dayton d300 sprintit.koko 225/55 16.ei hae ei vatkaa.hyvinkin tyytyväinen olen ollut.edelliset oli dunlopin sp sportit.reippaasti kalliimmat mutta en pidä yhtään parempina.daytoneille tuli hintaa n.550 erkkii.kallis koko tuntuu olevan...