Omega B kierroksenrajottaja menee liian aikaisin päälle
-
päkynomega
- 'Kadett'

Omega B kierroksenrajottaja menee liian aikaisin päälle
Omega 2.5 V6 -94. Niin, tunnistaisko joku tämmöistä vikaa kun kunnolla vedättäessä noin 4500 5000 kierroksen paikkeilla menee rajoittaja päälle, siihen asti kiertää ja vetää ihan puhtaasti mutta sitten meno lopuu siihen 4500-5000 kierrokseen ja kun (jos)pitää pidempään tallaa pohjassa niin alkaa moottorin vikavalo (tietysti) palamaan hetkeksi. Siispä kummallinen vika, muuten toimii hyvin. Kiitos jo etukäteen asiallisista vikadiaknoosivinkeistä.
-
päkynomega
- 'Kadett'

ei muuta kuin vanha virsi: kampiakselin tai nokka-akselin tunnistin rikkipoikki poks...
Mutta vikakoodeista se selviää, jos et itse tunne halua lueskella niitä, niin paikallinen
-huolto varmaan tekee sen mielellään
(tai autosähkö putiikki)
Elikkäs kone käy varaohjelmalla nyt, ja siinä on kierrokset rajattu 4000-4500rpm:ään.
Mutta vikakoodeista se selviää, jos et itse tunne halua lueskella niitä, niin paikallinen
Elikkäs kone käy varaohjelmalla nyt, ja siinä on kierrokset rajattu 4000-4500rpm:ään.
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
-
päkynomega
- 'Kadett'

Saisko vielä pientä vinkkiä että missäpäin koneesta kampinokkatunnistimet Omegasta löytyis. Voishan niitä tutkiskella kun tietäis vähän missäpäin tunnistimet sijaitsee, näyttää olevan niin täynä tavaraa Omegan konehuone.
Ja mitenkäs nämä Omegan vikakoodit, saakos niitä itse jollain konsteilla luettua, olen joskus merkkiliikkeessä käynyt jotakin teettämässä ja niillähän oli niin hienot ja kalliinnäköiset laitteet että. Siis saako koodeja kotikonstein luettua?
Ja mitenkäs nämä Omegan vikakoodit, saakos niitä itse jollain konsteilla luettua, olen joskus merkkiliikkeessä käynyt jotakin teettämässä ja niillähän oli niin hienot ja kalliinnäköiset laitteet että. Siis saako koodeja kotikonstein luettua?
- jukkapoika77
- 'Admiral'