crystal kirjoitti:Nooh,eipä tästä kauaa ole,kun olit itse samoilla linjoilla...sinä kuulut taas siihen marginaaliryhmään,jotka autoista LUULEVAT jotain tietävänsä.
Kyse oli silloin Audistani, joka oli 02 mallia ja aika oli -04. -04 malliset autot olivat silloin täsmälleen samalaiset kuin omani, joka oli siis -02. Joten eroa ei edes "ammattilainen" erottanut. Silloin muutama kysäisi, että oletko tilannut tämän uutena.
Ja mitä tulee minun "ammattilaisuuteen". Minä en tiedä autoista yhtään mitään. Kuitenkaan -99 Omegaa ei kannata tarjota minulle uutena.
P:S Aika vakuuttava myyntipäällikkö.

Juu ja minä en tarjoa mitään,onko se sitten oma vikani,jos joku luulee jostain jotain,omaa hölmöyttään?
Kuitenkin pointtini on se,että 98% ihmisistä ei tiedä autoista mitään,jonka perusteella noita luulemuksia ihmisiltä sitten lipsuu.Eikä se mua haittaa,jos vanhaa luullaan uudeksi.Päinvastoin.
Itseäni autot toki kiinnostaa,mutta eivät ole mun elämä.
Tulot pitäis olla vähintään 60 t € vuodessa,että satsaisin uuteen ja kunnolliseen autoon,mitään corolloita tms. muita kinnereitä en uutena edes ajattelis haalivani...
Tossa tuli yksi jannu justiin vankilasta (duunipaikka säilyi)osti ensitöikseen -03 mallisen C-mersun(n. 40 t €)...heppu ajaa töikseen jotain kuorkin rähkää... siinä voi jo sanoa,että auto on jollekkin se ELÄMÄ!Kannattaisko noikin rahat satsata johonkin muuhun? Mut onhan se toki hienoo,kun on pähee kiessi alla...

Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...