Tarviiko akselit / jarrut vaihtaa entäs alusta? Ja mites sähköpuoli?
C20XE -> C25XE
C20XE -> C25XE
Tällane nyt vaa pyöriny mieles. en oo päättäny mitään mut ois kiva lyödä V6 toho kadetin nokille 
Saab OG9-3 Aero my02, Saab 900C my87, Saab 9000 2.0T CS my98
katos tuolta: http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=51831
tai sitten Jope on toinen tuon alan ammattilainen...
tai sitten Jope on toinen tuon alan ammattilainen...
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
^ Itse olen lähinnä oppipoika ja varsinainen pelle peloton löytyy toisaalta mutta asiaan... Eli ahdasta tulee mutta kaikki menee suurin piirtein pulttaa kiinni menetelmällä.
Asioita, joita joudut huomioimaan:
-koneen etummainen kannake ja ylätuki
-syyläriä joudut siirtämään hiukan
-pakosarjan loppuosaa joudut muuttamaan
Sähköistä saa Jouni itse kertoa, jos haluaa. Ja noissa veekuutosissa on muutamia sudenkuoppia, joihin saa rahaa palamaan mutta parempi tehdä ne alta pois koneen ollessa levällään.
Sähköistä saa Jouni itse kertoa, jos haluaa. Ja noissa veekuutosissa on muutamia sudenkuoppia, joihin saa rahaa palamaan mutta parempi tehdä ne alta pois koneen ollessa levällään.
Nimenomaan sudenkuoppia, meni heti koneen hinnan verran rahaa tiivisteisiin ja jakopäähän.Jope kirjoitti:^ Itse olen lähinnä oppipoika ja varsinainen pelle peloton löytyy toisaalta mutta asiaan... Eli ahdasta tulee mutta kaikki menee suurin piirtein pulttaa kiinni menetelmällä.
Ja toivottavasti ne sitten kans pitää.
Ja ylätukia ei mulla ainkaan ole, olisi tietysti hyvä jos olisi ei heiluisi kone paljoo.
BMW E46 318 Touring "2.8IA"
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4
Saab 9-3 2.0 -01
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4