Tällä hetkellä kiikarissa tollanen weitecin ultra gt sarja. Mitenköhän vaikeeta sellanen olisi asentaa A2 veccuun kun ei löydy mitään kokemusta kyseisestä operaatiosta?
Talliakaan ei nyt löydy ja työkalutkin on mitä on, niin jos ton nyt johonki puljuun sattuisi viemään asennettavaksi niin mitähän koko lysti tulisi maksamaan ja mihin kannattais viedä pk-seudulla?
Mieluiten tietenki itse asentais ton jos hieman sais ohjeistusta.
Alustan asennusta vectraan
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

Alkaa toi hinta kuulostaa aika halvalta, mitä nyt oon kyselly parista paikasta. 250e ja ylikin nyhtävät monessa paikassa, viikin metroauto sano hinnaksi 360e tervejiivee666 kirjoitti:Vajaat 150 euroa opel liikkeessä kun kysyin, muualla varmasti halvempaa. Ei toi projekti ainakaan kuulosta kovin pahalta korjausoppaassa selitettynä.
AD-korjaamolla, ainakin paikallisella, satasen pintaan.nuhapumppu kirjoitti:Alkaa toi hinta kuulostaa aika halvalta, mitä nyt oon kyselly parista paikasta. 250e ja ylikin nyhtävät monessa paikassa, viikin metroauto sano hinnaksi 360e tervejiivee666 kirjoitti:Vajaat 150 euroa opel liikkeessä kun kysyin, muualla varmasti halvempaa. Ei toi projekti ainakaan kuulosta kovin pahalta korjausoppaassa selitettynä.Kyllä vissiin on noilla hinnoilla jo pakko hommata ite työkalut ja tilat ja kattoa mitä siitä seuraa.
Muistaakseni kiintee hinta etuiskareille 31€/kpl ja takana reilun kakskymppiä kipale. Sitte voit koettaa tyrkyttää sitä alennuskuponkia mikä oli ME-lehden välissä, mikäli kellään tutulla on ykkösbonuskortti..
MV6