Elikkä autona toimii edelleen Astra F GSi -93 ja alla pyörivät Oxigin Sieben merkkiset vanteet.. nyt vaan pulmana että mistä lukkopultit kun suurimmassa osassa/kaikissa mitä olen kokeillut lukkopultti sarjoja se vika että tuo lukkopultin avain ei mahdu tuohon vanteen pulttireikään.. kun noissa vanteissa pirun pieni se reikä..
Apuva! Joku kaunis kerta tuo auto on mun tuurilla vielä pukkien päällä aamulla tai jotai sais edes jonkinlaiset hidasteet kiusaamaan voroja..
Euromasterilla ehdottivat että sorvauttaisin jonkun sarjan avaimesta siivun pois että mahtuisi.. no siinä yksi mahdollisuus tai sitten jonkin automerkin "vakio lukkopultit" esim. bemarin 3 sarjassa samanlaiset pultit joten pitäisi bemarin lukkopultin sopia suoraan mutta mitähän maksaa... todennäköisesti hunajaa.. opelillakin taitaa joitain alkuperäisiä lukkopultteja olla vai??
mulla on pari ylimäärästä sarjaa lukkopultteja et ota mitta minkä kokonen se halkasia on niin katon jos ne sopii ja pistän postiin pikku korvausta vastaan...
Bemarin oisko ollu 3 sarjan pultit pitäisi sopia suoraan samat jenkat ja kaikki.. kävin tuossa metroautosta kyselemässä että paljonko maksaa ja hintaa oli 25€ ei mielestäni edes kauhean pahan hintainen ja niiden avain ainakin mahtuu tuohon.. Ja rengasliikkeessä myös sanoivat että bemarilta löytyisi sopivia pultteja..