Eipä ole mutta liikkeessa olen töissä joka myy juuri hankookkia eniten.. Testivoittaja.. kai se sit ihan hyväkin on.. itsellä ei kokemusta työkaverit kyllä kehusivat..
jariz kirjoitti:Rengas voitti testin 195/65 15" Autobildissä. Tm:ssä sama rengas mutta eri koossa jäi viimeiseksi. Eli ei ole yhtä hyviä noi isommat koot välttämättä.
Olikos ne samat mallit, kun työkaveri molempia lehtiä katsoi ja sanoi että olis eri mallit. Ventus prime kylläkin, mutta toisessa lehdessä oli k105malli, toisessa vain ventus prime. Saattoihan työkaveri katsoa väärinkin, kun ilman laseja koitti nähdä.
Itsellä k105 alla, 225/45/17 koolla tosin, ei ainakaan vielä mitään valittamista. Hiljaiset ovat, ainakin omasta mielestä.
Tosin taitaa olla rengasliike vähän mogannut, kun kaikki renkaat ovat vasemman puolen kuvioinnilla! Vai onko noissa vittu eroja? Olen niin urpo noiden renkaiden kanssa...
vEctrA bEE kirjoitti:Itsellä k105 alla, 225/45/17 koolla tosin, ei ainakaan vielä mitään valittamista. Hiljaiset ovat, ainakin omasta mielestä.
Tosin taitaa olla rengasliike vähän mogannut, kun kaikki renkaat ovat vasemman puolen kuvioinnilla! Vai onko noissa vittu eroja? Olen niin urpo noiden renkaiden kanssa...
Onko niissä pyörimissuunta? sillähän se selviää.
Itse pähkäilin K105:n ja Falkenin FK452:n välillä, päädyin jälkimmäisiin juurikin kun olin kuullut että joissakin kokoluokissa tuo Hankook ei ole ollut niin hyvä. Ja koko sama 225/45/17.