A Corsa GSi osat
A Corsa GSi osat
Moni on varmaan huomannut että GSi kadetin osia löytyy kuin merestä mutaa, mutta koeta ny löytää GSi a corsan osia mistään voe perkele ku oon levikkeitä ja spoikkaa metsästäny onks kellää tietoo mist noita ny sais maksasin hyvää hintaa

A Vekkuli -92
Kyllä ne alkaa olemaan aika harvassa ja varsinkin jos jotain löytää ne maksaa hunajaa. Itse olen ulkomailta metsästellyt pitemmän aikaa osia. Sieltä niitä rupeaa löytymään mutta yleensä jos jotain löytää niin sivustoilla ei ole edes kunnon tietoja myyjästä. Suosittelen et rupeet vaan katsomaan ebay.de :stä siellä aina on silloin tällöin firmoilla ilmoituksia.
Pääsääntöisesti helmalevikkeitä ei suoranaisesti ole kun gsi:n omat ja sitten kaikki muut onkin tarvike helmoja lue= m3 replica yms.
Corsaan löytyy myös valmiina takakaarien pelti pullistukset mutta omasta mielestäni ne oli liian kalliit yli 300€ 2kpl peltilätkiä.
Etupuskureita löytyy briteistä mutta kannattaa miettiä että mitä haluaa. Itse päädyin siihen että laitan jonkun toisen auton puskurin ja teen siitä sitten sopivan kokoiset muotit.
Olen itse olen kahlannut nettiä jo ½vuotta ja ei niitä vaan hirveästi ole paikkoja josta A sorsaan tavaraa löytää.
Pääsääntöisesti helmalevikkeitä ei suoranaisesti ole kun gsi:n omat ja sitten kaikki muut onkin tarvike helmoja lue= m3 replica yms.
Corsaan löytyy myös valmiina takakaarien pelti pullistukset mutta omasta mielestäni ne oli liian kalliit yli 300€ 2kpl peltilätkiä.
Etupuskureita löytyy briteistä mutta kannattaa miettiä että mitä haluaa. Itse päädyin siihen että laitan jonkun toisen auton puskurin ja teen siitä sitten sopivan kokoiset muotit.
Olen itse olen kahlannut nettiä jo ½vuotta ja ei niitä vaan hirveästi ole paikkoja josta A sorsaan tavaraa löytää.
Projektit on helppo aloittaa mutta vaikeita lopettaa