20xe:n jakohihnan/kannentiivisteen vaihto.

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
jäx
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja jäx »

opeluser kirjoitti:Motonetistä tilasinkin, olen ennenkin tilannu... Hyviä/laadukkaita on ollu tähänasti. Ei ne sen kummempia oo ne Opel liikkeen ns "alkuperäset osat" hinta vaan on kaksinkertanen.... :wink:
niin ja kestävyys.....
opeluser
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja opeluser »

Kestävyys nähään sit.. :lol:
Putkisto PITÄÄ olla rosteria!
GSi 16V
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja GSi 16V »

P*skapuhetta, sanon minä! Kyllä se on kestävyydellä/luotettavuudella ero kuin yöllä ja päivällä, jos vertaa "kiinaosia" alkuperäisiin varaosiin.
Ja aina on ne takuujutskat paremmat, kun merkkiliikkeen kanssa on tekemisissä. Mutta jokainen tilaa osat sieltä mistä haluaa ja mihin koneeseen haluaa, et ei siinä mitään :) Motonetin halvat hinnat houkuttelee monia, siinä varmaan suurin syy. Toki saa sieltö laatu-/merkkiosiakin, mutta ei tod. satu joka pakettiin. Olen puhunut, kiitos.
"On tämä saatana työmaa!"
opeluser
'Kapitän'
'Kapitän'

GSi 16V kirjoitti:P*skapuhetta, sanon minä! Kyllä se on kestävyydellä/luotettavuudella ero kuin yöllä ja päivällä, jos vertaa "kiinaosia" alkuperäisiin varaosiin.
Ja aina on ne takuujutskat paremmat, kun merkkiliikkeen kanssa on tekemisissä. Mutta jokainen tilaa osat sieltä mistä haluaa ja mihin koneeseen haluaa, et ei siinä mitään :) Motonetin halvat hinnat houkuttelee monia, siinä varmaan suurin syy. Toki saa sieltö laatu-/merkkiosiakin, mutta ei tod. satu joka pakettiin. Olen puhunut, kiitos.

Ootko montaki konetta koonnu Opelilta ostetuista tiivisteistä, tai motonetistä ostetuista tiivisteistä? Ja sit vielä vertaillu niiden kestävyyksiä, Vitut sanon minä. Menee samaan kategoriaan noitten kansien kaa, Porukka puhuu et ne on halki melkein jo uudesta, mut sit ku rupesin kyseleen/setvimään jopa koneistamoita myöden, niin harvemmin tulee rikkinäisiä vastaan kieroiks voi pahasti mennä.... En mä ainakaan usko mitään sinneppäin juttuja, vaan otan selvää ennemmin ammattilaisilta!! -(z)-

Ei takuu sillon enää päde ku oot palikan ite kiinni laittanu, aika hurjaa jos merkkiliike myöntäis takuun sille ku ite kasaat/asennat jotaki..
GSi 16V
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja GSi 16V »

Oho, äijä rupee käymään päälle! :o *peace*
Meinasin alunperin vaan sitä, että on se kuitenkin hyvä käyttää alkuperäisiä tiivisteitä ja varaosia tuon tason koneissa, niin ei ainakaan jää vaivaamaan sit se asia, et jos on ns. kiinaosaa kiinni laittanu ja paikat pettää sen takia, you know.
Ja totta on myös se, että ei todellakaan kaikki Kolben Schmidt kannetkaan punakansikoneessa ole halki menneet, paskaa mainetta vaan riittää niittämään ihan muutama kymmenen kappaleen erä. Tosin Cosworthin tekemissä (C)20XE kansissa ei halkeamia ole tiedossa.
Mutta LOPPUPELEISSÄ jokainen kasaa koneensa ihan millä tiivisteillä haluaa ja toivotaan että kaikki kestää. Olen puhunut 8)
~Artsi
"On tämä saatana työmaa!"
opeluser
'Kapitän'
'Kapitän'

Vastaa Viestiin