oonko mä vain sokia vai onko tuolla jaolla vaikee löytää vanteita??
vaikka mistä oon kattellu niin ei taho löytyä ku muutama hullu malli.
jelppa mej, 17" kesävalssia pitäs alle saada, ja edullisesti tietysti.
mistä kannattaa kysellä?
Kyllä 17" pitäisi vielä löytyä helposti tolla jaolla, jollei löydy niin kyseleppäs 5x108 tai 5x112 jotka sopivat "prikkapulteilla" niin pitäisi alkaa valinnan varaa olemaan.
no joo noilla jaoilla kyllä olis vaikka minkälaista vannetta..
mutta mikkä ihmeen prikka pultit????? mitä ne on ja mistä niitä saa? ja onko turvalliset?
Ymmärtääkseni vectra a 2.5 v6 tarkoittaa epäkesko pultteja! Niissä tuo kartio osa pystyy liikkumaan ja tällä tavoin pystyy sovittamaan eri jakoiset vanteet paikoilleen.
Ensinnäkin foorumilta ja nettivaraosa.comista saa aika nättejä vanteita käytettynä sopuhintaan.
Sitten jos uudet haluaa niin esim tuosta noin 400€ hintaan
jan_k kirjoitti:mutta ne maksaa n.50e ja niihin ei saa lukkopultteja et sousittelen etsimään ja kyselemään jos uudet ostat! sama jakohan on myös saabeissa..
Kyllä noihin lukkopultit saa, itselläni ainakin oli 5*108 vanteissa ja hienosti menivät, ei meinaan haittaa jos yksi pultti/vanne ei ole epäkesko. Eiköhän noi pultit saa ilman lisähintaa jos ostat liikkeestä uudet vanteet.
En minä ainakaan kyllä ostaisi vanteita väärällä pulttijaolla, vaikka ne jotenkin menisivätkin alle, ellen ilmaiseksi saisi. Ihan vain mielipiteenä. Kyllä niitä 5x110-vanteitakin on olemassa.
Jep, 110-jaolla löytyy kyllä vanteita. Varsinkin Vectroihin.
Itellä kun aiheuttaa ongelmia tuo A- Omegan mahdoton ET, mutta kuitenkin alla on Vecun ET:llä olevat vanteet ja hyvin mahtuu alle.
Edessä jää 8" vanteella yksi milli iskaritolppaan...