Mikä olisi paras 12" subbari hintaluokassa 50-150€
Mikä olisi paras 12" subbari hintaluokassa 50-150€
Juu eli nyt olis itellä tarkoitus vähän parannella tota poppis puolta ja en oikeen osaa päättää mitkä subbarit konttiin laitan. Eli tarkoitus olis laittaa kaks 12" tai sit kaks 10". Itse olen katselllu noita Peerlesin R sarjaa ja spl dynamicsin v sarjan subeja.
Kertokaa myös mielipiteitä erillissarjoista. Erillissarjoja tulee tietenkin pyörittämään joku 4x50-80 wattinen vahvistin.
Kertokaa myös mielipiteitä erillissarjoista. Erillissarjoja tulee tietenkin pyörittämään joku 4x50-80 wattinen vahvistin.
Re: Mikä olisi paras 12" subbari hintaluokassa 50-150€
Meinasitko räjäyttää kontin ilmaan vai muuten korvat hajoittaa? Yhdestä 12" lähtee sen verran yleensä ääntä et korviin rupee koskee jne. Että jos lähdetään siitä yhdestä 12". Siihen suosittelisin peerlessin R sarjan 12" eli tuota mitä itse mietit..VEEBEE kirjoitti:Juu eli nyt olis itellä tarkoitus vähän parannella tota poppis puolta ja en oikeen osaa päättää mitkä subbarit konttiin laitan. Eli tarkoitus olis laittaa kaks 12" tai sit kaks 10". Itse olen katselllu noita Peerlesin R sarjaa ja spl dynamicsin v sarjan subeja.
Noh noh... eihän nyt sentään vielä kahdella 12" subilla mitään kontteja räjäytellä
mulla on tossa farkussa 2 X 12" sony X-plöd, ne kantikkaat. soi ihan kivasti ainakin jos aattelee hintaa, olivat silloin 99e kpl.
tuolta mun kotisivulta voit käydä kattoo asennus kuvia jos kiinnostaa...
mulla on tossa farkussa 2 X 12" sony X-plöd, ne kantikkaat. soi ihan kivasti ainakin jos aattelee hintaa, olivat silloin 99e kpl.
*Dodge ram 2500 4x4 -96 5.9 Cummins td, +400hv/+1300nm*
*manta B, projekti, valmis joskus*
*Omegoita vähän väliä, erilaisia, dieseleitä ja ei niin dieseleitä*
*manta B, projekti, valmis joskus*
*Omegoita vähän väliä, erilaisia, dieseleitä ja ei niin dieseleitä*
Irtosipa mulla takalasi Mazda hb:stä 2*10" möykyttimelläsimu_l kirjoitti:Noh noh... eihän nyt sentään vielä kahdella 12" subilla mitään kontteja räjäytellä![]()
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
OCF Formulatietäjä 2010&2018
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
OCF Formulatietäjä 2010&2018
Offtopic: mikäs sun kotisivu on? Kun ei satu silmään..simu_l kirjoitti:Noh noh... eihän nyt sentään vielä kahdella 12" subilla mitään kontteja räjäytellä![]()
- VecculiOoppeli
- OCF Member 2017
eikös tuo takalasin saa ooppeleista rikki pelkällä takalasin lämmitykselläkin, joskus olen näin jostakin lukenut. Itelläni on 2 kpl V-12S4 subeja suletussa kotelossa , kyl ne paukkaa vaan aika hyvin, jos aatellaan että ne maksoi 80 euroa kappale uutena. ja vahvistin antaa vaan 4 Ohmiin stereona 2 x 200W ja (4 ohmi kuormaan monona 1 x 600W) että aika hyvin ne vaan paukkaa tuolla 2 x 200 watin tehollaIrtosipa mulla takalasi Mazda hb:stä 2*10" möykyttimellä
-
astramaani
- 'Diplomat'

Itse suosittelen ainakin lämpimästi MTX:n woofereita. tutkaile lisää vaikka http://www.hifikonex.fi
Astra F 2.0 16v GSi