Maalipinnan käsittelyt

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
simpju
'Kadett'
'Kadett'

Maalipinnan käsittelyt

Viesti Kirjoittaja simpju »

Onko kokemuksia maalipinnan suoja käsittelyistä, Brilliant ,PPS-käsittely, yms. Auttavatko puhtaana pidossa ja säilyykö kiilto pidempään.
olio^^
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja olio^^ »

kyllä nää ns. kovavahakäsittelyt auttaa joilla on useamman vuoden takuu... mut näissä on yleensä tiettyjä ehtoja kuten liuottimien käyttö on kielletty, vie tavaran mennessään... mut jos pesee miedoilla shamppoilla niin kyllä voin sanoo et paska irtoo paljo helpommin, ellet anna sen kertyä kuukaustolkulla pintaan niin et sitä on pari milliä siinä pinnassa :wink:
elämä on kovaa, osta kypärä

commodore gs -68 http://picasaweb.google.fi/olli.partanen/Commo#
Omega 3000 kuvia=> http://www.opel.desteem.org/index.php?cat=10433
Astra22
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Astra22 »

Mulla on kolme autoa ollut Permashine-käsiteltyjä.
http://www.raimarco.fi/permashine.html
Liuottimet ei haitanneet, ainoastaan Andy (ammoniakin takia) oli kielletty.
Nykyiseen kulkuneuvoon olen harkinnu, mutta taitaa olla jo liian myöhäistä.
En tiedä löytyykö käsittelijöitä muualta kuin Hgistä.
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.
rgs1
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja rgs1 »

Meitin samppanjan värinen (rembrandsilber, koodi 137) beauty kadetti on Finikor brilliant käsitelty joskus vuonna ´91 varmaankin. Maalipinta on ruostetta lukuunottamatta hyvä :lol: Tiedossa on jokseenkin samanikäinen ja samanvärinen camry td, jossa on myös ikään ja olemattomaan hoitoon nähden hyvä maalipinta em. poikkeuksilla.

Sitten kohta 2. Minulla on ollut uudesta asti musta bmw moottoripyörä, jonka tankki käsiteltiin uutena vuonna ´90 "Corium 22" -nimellä markkinoidulla käsittelyllä, kiskottuani keltaiset teippaukset pois ennen käsittelyä. Googletin - näyttäisi sylttytehdas johtavan nimeen "jewellultra diamondbrite", jos joku tietää, että eo. päätelmäni on väärä - seison korjattuna. Tuollekin luvattiin jokseenkin samoja hyötyjä kuin permashinelle ja finikor brilliantille, en jaksa muistaa miksi valitsin tuon käsittelyn - ainakin permashine oli tuolloin saatavilla K:n kaupungissa. Teippauksista ei ole tuon jälkeen näkynyt minkäänlaista haamua, mutta muuten tuosta ei ole ollut etuakaan, luulen...mutta korroostan, että keskivertoauton pölyistä maalipintaa ei hangata tankkilaukulla. Tässä ei kyllä ole ruostetta pinnassa 8), mutta maalipintaa ei kannata kehua. Tarkoitan siis sanoa, että kestovahakaan ei kestä mitä tahansa.
Vastaa Viestiin