...älä katso tätä, jos haluat jännätä tulevaa astra coupeta!

Keskustelua Opeleista
Veeksi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veeksi »

...kävin taas saksan pajoilla vähän salakuvaa tulevien Opeleiden kuvia...sen verran tiukat oli turvatoimet, ettei kunnon kameraa saanu mukaan. :wink:

tässä onkin himo-opelisteille pieni pähkinä. mikä malli on mikäkin...vai onko mikään...

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

edit: Niin ja oma mielipiteeni on, että siinä on kaikki astroja. Ainut, että eri keulavaihtoja ehtoja on 3...saa nähdä mikä tulee...todennäköisesti toi mikä on ylimmässä ja alimmassa, koska siitä versiosta on nähty jo ihan todellistakin kuvaa...eikä siinä mitään pahaa, koska se näyttää parhaalta...

<font size=-1>[ This Message was edited by: Veeksi on 2003-02-09 02:51 ]</font>
Pez
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Pez »

jotenkin tulee mieleen noista ylä ja ala kuvista peugeot 607?
Pez
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Pez »

jotenkin tulee mieleen noista ylä ja ala kuvista peugeot 607?
RamiGsi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja RamiGsi »

Joo aika selvä kopio pösön keulasta.. Luulisi niitä omiakin idoita riittävän
Nufan
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Nufan »

Sanokaapas että mikähän noita autosuunittelijoita vaivaa ku noi ajovalot alkaa oleen tollassia kauheita möhkylöitä?

no tää on mun mielipide mut sen uuden vectran ajovalojen takia jäis se auto ostamatta.
AndyH
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja AndyH »

On 2003-02-09 13:14, Nufan wrote:
Sanokaapas että mikähän noita autosuunittelijoita vaivaa ku noi ajovalot alkaa oleen tollassia kauheita möhkylöitä?
Niinpä. Nykyäänhän pitäisi pärjätä entistäkin pienemmillä umpioilla lediteknologian yms. ansiosta. Kai se on joku design-juttu noi valtavat ajovalot kun niitä näkyy kaikissa merkeissä olevan. :roll:
Vectra B2, W124 300E, ex-calibra v6, ex-kadett 1.8i , mutsilla Signum Turbo :D
Jaakko-
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakko- »

Tuo näyttää keulasta 607 pösöltä ja se pikku roasteri takkaa 206.
Juho Anttila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juho Anttila »

Jotenkin mun eka päähän tullut ajatus oli kyl Chevrolet SS
Veeksi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veeksi »

hmm. ei taida nykyään autonvalmistajilla olla helppoa tyydyttää ihmisiä, kun ihan sama millaset valot tekee, niin aina se on sit koko auto jostain kopioitu (niin paljon erilaisia autoja valmistettu, että jotain toista ne muistuttaa varmasti) ja sit jos jotenki on keksitty ihan erinäköset niin sit ne on viimestään ihan v***n rumat.
Kuva
Nyt:BMW E93 335i M-Sport '07 (440hv/600nm)
Ennen: BMW E46 330i M-Sport II, Opel GT B, BMW E60 530da, Opel Corsa D CDTi, Opel Astra F 1.8i, Nissan Sunny 1.3, Opel Kadett B 1.1
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

toi eka tosiaan on uus astra coupe..ja vaikka odotinkin sitä kuin kuuta nousevaa niin pettymys oli melkoinen kun siitä ekat kuvat näin..nykyinen coupe jää meitsin viimeiseksi..vaikka joskus kuvittelinkin tuon uuden hankkivani..niin paljon tuo uusi muotoilu menee sivuun mun automausta.

Vaikka sama suuntahan se on ollu muissakin malleissa..B-Vectra kun oli/on yks parhaiten muotoiltuja autoja mitä tiedän..ja sekin piti mennä "pilaamaan" kokonaan uudella muotoilulla. Sama käy Astran kanssa näköjään nyt..mutta makuasioitahan noi on tietenkin on..joku tykkää,joku ei..ja mä kuulun jälkimmäisiin.
tommyt
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tommyt »

Ei noissa ajovaloissa mun mielestä mitään vikaa ole. Coupessa on tyylikkäin keula, muissa malleissa se on vähän turhan massiivisen näköinen. Toinen on sitten toi maski. Leveä kromi isolla blizillä kaipaisi pientä ehostusta. Muutenhan noi on suhtkoht tyylikkäitä pelejä. Minkähänlaiset sisätilat niissä mahtaa olla kun pääsin tässä kerran GTS:n takapenkille niin tuntui ettei sinne meinaa mahtua edes tällainen 173 senttinen hemmo. Ainakaan jalkatila ei ollut mikään kehuttava kun kengät ei mahtuneet etupenkin alle. Jos Astra on ahtaampi niin ei hyvä.
OKCC
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja OKCC »

Kattolinjahan on ihan kuin Coupe kadettista. Katto vaan on käännetty toisin päin :smile: Onko Aerodynaamisuus tosiaan niin tärkeää, että Autoista pitää tehdä noin helvetin rumia? No maku asia, mutta ei noissa uusissa Coupeissa ole enää mitään muuta urheilullista, kuin kaksi ovea. Itse voisin tinkiä ennemmin aerodynaamisuuden mukana tuomista eduista, kuin ulkonäöstä, mutta suuri yleisöhän sen ratkaisee.
Conaa.B.
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Conaa.B. »

toi ylin, eli kai se uus astra coupe...? On tossa kuvassa ainaki siisti!
ja toi linjakasa muotoilu tekee siit urheilullisen näkösen!
Corsa Hullu
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Corsa Hullu »

Miten musta tuntuu, että olen nähnyt ainakin osan noista kuvista värillisinä ja paremmalla resolla?
Conaa.B.
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Conaa.B. »

On 2003-02-11 00:31, Corsa Hullu wrote:
Miten musta tuntuu, että olen nähnyt ainakin osan noista kuvista värillisinä ja paremmalla resolla?
No ainaki tosta vikasta oli täällä jokunenaika sitte kiivas keskustelu!
ja tais jotai juttuu tosta tokastakuvastaki olla! ja ne kuvat oli sillo värillisii ja sillee...
Vastaa Viestiin