prkle, tunkkini hajosi :)

Keskustelua Opeleista
unique
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja unique »

woof kirjoitti:alkuperäisellä tunkilla tuskaillessa on homma hoitunu tähän päivään asti :)
Ja hoituu edelleenkin? :lol: :lol:
Astra G 1.6
Astra H 1.7
samulis
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja samulis »

Jostain syystä itse olen kuvitellut tuon Vectra C:n & Astra H:n tunkkiin, joten vaikuttaa tukevalta ja muutenkin luotettavalta, jotenkin se ettei koko homma ole yhden nivelen varassa ja jalkakin pysyy paikoillaan vaikuttaa uskottavalta... Muutenkin ei jaksais pitää taas yhtä erikoistyökalua autotallissa pyörimässä vain kahta kertaa vuodessa varten...

No itse olen nyt 4 kertaa käyttänyt ko tunkkia varsin onnistuneesti, mutta Faija on onnistunut vastaavilla kyseisillä 4 kerralla jo 2 tunkkia hajoittamaan, joten voihan se olla, että jotain vikaa siinä on...
NOesc kirjoitti:se tunkki ei ole (välttämättä) tarkoitettu mihinkään toistuvaan käyttöön, se on vain sitä varten että olisi renkaan puhjetessa ajossa on edes jotain millä nostaa auton kulmaa -(z)-
Tämän NOesc:n kommentin on faijakin saanut Opel-liikkeestä, kun on uusinut tuon tunkin. Tai oikeastaan lähempänä muotoa: "Ei sitä ole tarkoitettu auton nostamiseen... " Hieman arveluttaa se, jos tunkilla ei saada edes yhtä rengasta vaihdettua, niin milläs se vararengas keskellä metsää sitten vaihdetaan? Jossain on mennyt hieman pieleen...
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Entisen kadetin kanssa pärjäilin orggistunkilla mainiosti.
Calibrasta en ole edes katsonut onko kontissa tunkkia saati sitten vararengasta :lol:

Pomon b-corsaan vaihdettiin duunikaverin kanssa syssyllä talvirenkaat ja ainakaan kovalla betonilattialla ei ole kovin turvallinen vekotin.
Kaveri sai pitää lokarista autoa paikoillaan sillävälin,kun meikäläinen tuuppasi rengasta kiinni.

Kadettiin tuli renkaat vaihdettua aina soralla,jossa orggistunkki pysyikin melko tukevasti paikoillaan.
jupeh
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja jupeh »

tuohon hallitunkki asiaan otan sellaista kantaa että ite en saanut sitä calibran alle mahtumaan, mutta eipä se vakiotunkkikaan sinne mahtunut :D
Nykyisin E36 318is coupe -94
E30 316i -89

Ex: Omega B Caravan -96, X25DT
Ex: 2xCalibra 16v -92, C20XE
Ex: Astra GSi Caravan -96
Ex: Calibra 16v -91, C20XE
Ex: Vectra B Caravan 2.0 16v -97
Ex: Vectra A 1.8
Ex: E30 320i
Ex: 2xE30 316i
Vastaa Viestiin