Elikkä mulla on Omega MV6 vm.94 ja toi automaattilaatikko tökkii aika pahasti. Aina kun auton käynnistää nii se toimii, mutta kun lähtee liikkeelle se ei haluakaan vaihtaa vaan se huudattaa koneen sinne neljääntonniin ja sitten auto nykäsee tosi voimakkaasti ja ajotietokoneeseen tulee vikailmotus. Sen jälkeen laatikko on koko ajan ihan sekasin. Kickdown ei toimi ja auto on ihan tehoton.
Kävin länsiautossa ja siellä ne ei tienny yhtään mitään.. Turha paikka sanon minä. Missä mahtaa olla vika ??
Omegan vaihdelaatikko tökkii...
Re: Omegan vaihdelaatikko tökkii...
Jaa, mikähän mahtaa olla tuo ajotietokoneen vikailmoitus ja miksi vikakoodeja ei luettu korjaamolla?Korde kirjoitti:neljääntonniin ja sitten auto nykäsee tosi voimakkaasti ja ajotietokoneeseen tulee vikailmotus. Sen jälkeen laatikko on koko ajan ihan sekasin. Kickdown ei toimi ja auto on ihan tehoton.?
Re: Omegan vaihdelaatikko tökkii...
Ihan ensimmäisenä: Onko öljyt vaihdettu / määrä riittävä? Jos on, niin sitten vikakoodin kautta selvittämään.Korde kirjoitti:Elikkä mulla on Omega MV6 vm.94 ja toi automaattilaatikko tökkii aika pahasti.
Mitsubishi Outlander 2.4 AT -04
Corolla -93
ex Omega Classic Caravan 2.6 V6 AT -01
Corolla -93
ex Omega Classic Caravan 2.6 V6 AT -01