oliko tos h&r madallussarjas vaan jouset?vai iskarit kanssa..mun pitäs iskarit tohon lullaan vaihtaa,madaltas sit samalla kun siellä hörkkii ja opettelee jotain tekemään kun on niin poropeukalo
No nii tänään tuli nyplättyä hiukan omegan kimpussa ja laitoin tuohon kuskin oveen tuon puuttuvan listan sekä liimasin molempiin listoihin nuo Irmscher merkit, sekä hanttarin puolen helmapala oli hävinnyt talven koitoksissa johonkin sen laitoin paikalleen.
Pistetäänpäs tännekkin hieman tarinaa mitä omegalle kuuluu,eli nyt on kuskin puolen oviin vaihdettu listat, talvella lähti etu ovesta lista, ja kuukausi aikaa sitten takaovesta samalla liimasin Irmscherin merkit etuoven listoihin. Seuraavaks pitäs hieman katsastella mikä tuota ilmastointia vaivaa kun rallattaa niin vietävästi, tosin kylmää puskee ainakin vielä.
mullakin repsottaa kuskin puolta takaa lista, jotuen siitä että hellästi kurkistin mitä siel listan ja pellin välissä tapahtuu ei ollu viel lahonnu. saaks niitä muovikiinnikkeitä opelilta vai veänkö suoraa possumassalla? jos repis irti hios ja maalais samalla kun paikkailua on muutenkin
Goljat kirjoitti:mullakin repsottaa kuskin puolta takaa lista, jotuen siitä että hellästi kurkistin mitä siel listan ja pellin välissä tapahtuu ei ollu viel lahonnu. saaks niitä muovikiinnikkeitä opelilta vai veänkö suoraa possumassalla? jos repis irti hios ja maalais samalla kun paikkailua on muutenkin
Mulla ois noita muovikiinnikkeitä tuossa jokunen kun listan mukana tulee aina kaks, loputhan se on kiinni kakspuolisella teipillä joten voipi olla et ei auta se kiinnikeen uusiminen mitään sun tapauksessa. Itse pistin toiselta puolelta listat päistä kiinni possumassalla juurikin siksi et välttyis tolta uusien listojen ostamiselta
Jaahas tälle ompulle kuuluu ihan hyvää meni katsastuksesta läpi ilman huomautuksia, ei ole vikoja ilmaantunut muutakun kesällä helteiden alkaessa hajos ilmastoinnin kompura joka on vieläkin korjaamatta. Voipi olla että auto menee vaihtoon, pukkaa auto kuumetta hieman pintaan taas