c30se päästöt korkalla--> ei leimaa
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
c30se päästöt korkalla--> ei leimaa
tyhjäkäynti seilaa 500-2000 kierroksen välillä lämpöisenä, kylmänä käy ihan nätisti. kokeiltu vaihtaa tyhjäkäyntimoottori, ilmamassamittari, lämpötila anturi, ruiskunboxi,mikään ei tunnu auttavan.
lisää vinkkejä otetaan vastaan 0400977363
edit nyt saatu käymään nätisti (lambda anturi oli sökö) mutta päästöarvot edelleen korkealla co 0.7 ja hc 300 tyhjäkäynnillä
2000rpm co 0.7 ja hc 117
lisää vinkkejä otetaan vastaan 0400977363
edit nyt saatu käymään nätisti (lambda anturi oli sökö) mutta päästöarvot edelleen korkealla co 0.7 ja hc 300 tyhjäkäynnillä
2000rpm co 0.7 ja hc 117
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
Ootko tsekannu imuvuodot? Kokeileppa suihkia jotain cleaneria varsinkin kaasuläppäsäätimen hujakoille. Läpän akselit noissa on tuoannut valskaamaan. Imuvuotoa itse veikkaisin.
Sekin saattaa tosiaan auttaa, että irroitat akunkengät vaikkapa ½-tunniksi. Sitten lähdet ajamaan ja ajelet sekalaista ajoa sekä pidemmän siivun "normaalisti" tasakaasulla. Boksi oppii näin uudet tiedot ja alkaa säätää niiden tietojen perusteella.
Sekin saattaa tosiaan auttaa, että irroitat akunkengät vaikkapa ½-tunniksi. Sitten lähdet ajamaan ja ajelet sekalaista ajoa sekä pidemmän siivun "normaalisti" tasakaasulla. Boksi oppii näin uudet tiedot ja alkaa säätää niiden tietojen perusteella.

- Viesti:
kokeiltu jo.....Janne M kirjoitti:Ootko tsekannu imuvuodot? Kokeileppa suihkia jotain cleaneria varsinkin kaasuläppäsäätimen hujakoille. Läpän akselit noissa on tuoannut valskaamaan. Imuvuotoa itse veikkaisin.
mä taidan olla pöhlö
mä taidan olla pöhlö
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
juu on käytössä, vikavalo ei pala, sammuu normaalisti kun laittaa auton käyntiiin.Janne M kirjoitti:Onko sulla viakadiagnostiikka käytössä?
vika muistissa ei ollu muutakun 12 eli testin alku.
muok.
nyt on sit lambdakin vaihdettu eikä ollu mitään apua?
onhan meillä tuo ->corsa
ajetaan sillä taas koko kesä,
katsastettukin perjantaina ilman mitään huomautuksia
mä taidan olla pöhlö
mä taidan olla pöhlö