Itse oppineena ajattelin aloitta tulppien vaihdosta,mutta mitä muuta vikaa lienee?käynnistyy suht hyvin,mutta käy kuin traktori...
auttakaa naista...
auttakaa naista...
opelisa kanssa.Opel corsa siis kyseessä (4-piste ruiskulla)ja alkoi temppuilemaan.Sammuu kesken ajon,jarrua kun painaa ajossa tai vauhti menee liian hiljaseksi niin virrat häviää
Itse oppineena ajattelin aloitta tulppien vaihdosta,mutta mitä muuta vikaa lienee?käynnistyy suht hyvin,mutta käy kuin traktori...
koitettiin ettiä...
myös tyhjäkäynnin säätäjää,käy nimittäin liian pienellä,mutta olenko oikeassa,että 4-piste ruiskussa ei ole tyhjäkäynnin säätäjää?jos on ni kertokaa ihmeessä mistä sen löydän ku ei löydy... 
ei polta...
mietin jos maalaisi sen vihreeksi ja ajaisi helsingin kolera altaaseen
Löytyykö mistään linkkiä mistä näkisi missä kohtaa tuo tyhjäkäynnin säätö on tuossa mun ns.autossa?saisi sen varran toimimaan että pääsee sinne merelle asti sen kanssa
Löytyykö mistään linkkiä mistä näkisi missä kohtaa tuo tyhjäkäynnin säätö on tuossa mun ns.autossa?saisi sen varran toimimaan että pääsee sinne merelle asti sen kanssa
juuh...
siis sain auton toimimaan kun epähuomiossa otin imusarjanpäästä olevan letkun irti,joka ilmeisesti menee alipaineen säätäjään
Auto toimii kuin unelma ilman letkua joka oli kyllä aivan kovettunut.Tänään kävin hakemassa uuden letkun ja katotaanpa nyt toimiiko uudella letkulla vai ajanko pokkana ilman letkua niin kauan ku kestää?Ei nimittäin ole mitään hajua mikä tuon letkun tarkoitus edes on
Auto toimii kuin unelma ilman letkua joka oli kyllä aivan kovettunut.Tänään kävin hakemassa uuden letkun ja katotaanpa nyt toimiiko uudella letkulla vai ajanko pokkana ilman letkua niin kauan ku kestää?Ei nimittäin ole mitään hajua mikä tuon letkun tarkoitus edes on