Omega B Facelift irmscher
Omega B Facelift irmscher
Mistähän tommosen etupuskurin sais?? myykö kukaan suomen puolelle?
-
tuomaspitkanen
- 'Admiral'

Re: Omega B Facelift irmscher
Jos tarkoitat tuollaisa kun oheisessa linkissä (http://www.sastre.fr/iline/iline_omega/ ... 0iline.htm) on ylimmäisenä, niin joko paikallisesta opel-liikkeestä tilaamalla tai (halvemmalla) automuovin kautta. Hintaa jälkimmäisen kautta taisi olla reilu 400€ ja opelilla ~500€.ooskari kirjoitti:Mistähän tommosen etupuskurin sais?? myykö kukaan suomen puolelle?
Ja on muuten erittäin tyylikäs puskuri, joskin melko hintava..
-Tumppi-
Onko sulla muuten se vanhempi etupää. Sitten sinun täytyy myös ostaa uuden konepellin ja etuvalot ja puskurin palkki kiinnikkeineen.ooskari kirjoitti:Saakohan muuten noista jotain kerhoalea??
Onko korisarja nykyään noin halpa, maksoin itse reilusti enemmän Mutta se olikin Opel liikkeestä.
B Omega V6 Irmscher
C-Kadett 2.3 Tic -79 Projekti
Mustang 302 HT -66
Wv New Beetle 1.9 TDi
Mustang 302 HT -66
Wv New Beetle 1.9 TDi
On se sitä vanhempaa mallia... mutta minulla on jo uudemmat ajovalotC-Kadett kirjoitti:Onko sulla muuten se vanhempi etupää. Sitten sinun täytyy myös ostaa uuden konepellin ja etuvalot ja puskurin palkki kiinnikkeineen.ooskari kirjoitti:Saakohan muuten noista jotain kerhoalea??
Onko korisarja nykyään noin halpa, maksoin itse reilusti enemmän Mutta se olikin Opel liikkeestä.
Etuvalot täytyy olla 2000 tai uudemmat. Ei 98-99ooskari kirjoitti:On se sitä vanhempaa mallia... mutta minulla on jo uudemmat ajovalotC-Kadett kirjoitti:Onko sulla muuten se vanhempi etupää. Sitten sinun täytyy myös ostaa uuden konepellin ja etuvalot ja puskurin palkki kiinnikkeineen.ooskari kirjoitti:Saakohan muuten noista jotain kerhoalea??
B Omega V6 Irmscher
Mustang 302 HT -66
Wv New Beetle 1.9 TDi
Mustang 302 HT -66
Wv New Beetle 1.9 TDi
ei tarvi olla kun laittaa vanhan mallin umpion alamuovit niinkuin itelläni ja hienosti sopiiC-Kadett kirjoitti:Etuvalot täytyy olla 2000 tai uudemmat. Ei 98-99ooskari kirjoitti:On se sitä vanhempaa mallia... mutta minulla on jo uudemmat ajovalotC-Kadett kirjoitti:Onko sulla muuten se vanhempi etupää. Sitten sinun täytyy myös ostaa uuden konepellin ja etuvalot ja puskurin palkki kiinnikkeineen.ooskari kirjoitti:Saakohan muuten noista jotain kerhoalea??