Omega b:n sulake kysymys
-
Omega 2.5td -97
- 'Kadett'

Omega b:n sulake kysymys
Mulla paloi sulake nro 27 moottorintilassa olevasta boxista. Onko käsitystä mitä sulake ohjaa? Semmonen "vika" ilmennyt, että valittaa jäähdytin nesteen vähyyttä, vaikka sitä on tarpeeksi. Muuta en ole huomannut. Nyt siis ks. sulaketta ei ole paikalla. Sulakkeen palamisen huomasi ilmastoinnin huoltaja/korjaaja. Kuulemma sulake palaa, jos sen laittaa paikalleen. En sitä oo vielä ite testannut. Koneena on siis nimimerkin mukainen 2.5td, jos se jotain vaikuttaa. Huoltajan mukaa sulake on välijäähdyttimeen. Jos tietoa niin kiitos paljon.
F 27 on automattisen jousitustason ohjaus, mutta ei ole mottori tilassa,on autossa sisällä, onkohan sulla sulakkeen numero oikein?
F2 on välijäähdyttimelle ja 4 rele on välijäähdyttimen tuulettimen rele, tarkista puhallin/sen johdot ja tuo rele.
F2 on välijäähdyttimelle ja 4 rele on välijäähdyttimen tuulettimen rele, tarkista puhallin/sen johdot ja tuo rele.
VXdiag(MDI)/Tech2/OpCom/Opelscanner testerit..yv:llä yhteys, pohjois-pohjanmaan alueella
käyttöohjekirjasta kun ei ole hevonv***n apua tuossa konehuoneen puolelta löytyvän sulake/releboxin tarkastelussa.Goljat kirjoitti:käyttöohjekirja olis kova sana
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
Goljat kirjoitti:sorijazari75 kirjoitti:käyttöohjekirjasta kun ei ole hevonv***n apua tuossa konehuoneen puolelta löytyvän sulake/releboxin tarkastelussa.Goljat kirjoitti:käyttöohjekirja olis kova sana
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta