Omega B ärsyttävä "pärinä"...
-
-=TeePee=-
- 'Kapitän'

Omega B ärsyttävä "pärinä"...
Eli siis ideoita kaivataan kohtalaisen ärsyttävän "pärinän" paikallistamiseen. Ääni kuuluu sisällä keskikonsolin kohdalla jostain tuhkiksen alta tai sieltä päin. parhaiten äänen saa esille kun lähtee liikkeelle, mutta kuuluu myös vaikka ajaa kävelyvauhtia kytkin ylhäällä. kun nopeus nousee yli n. 50 - 60km/h niin pärinä lakkaa. joskus myös kuuluu pelkällä tyhjäkäynnillä paikallaan. Ja kun käynnistää niin ehkä hieman "kolahtaa" vaimeasti samalla suunnalla...Vuoden oon jo sitä kuunnellu ja nyt rupee oleen mitta täynnä, mutta eipä tunnu olevan mitään vakavaa kun ei oo viä tähän mennessä levinnyt... (koputtaa puuta).. Se ei ole katin pelti eikä putki. Kiitos jo etukäteen vinkeistä... 
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
-
-=TeePee=-
- 'Kapitän'

-
-=TeePee=-
- 'Kapitän'

2.0 ecotykki ja ajettu n.235000km...
Pystyykö mitenkään toteen varmaksi että on toi vauhtipyörä sökö ja mikä siinä oikeestaan pitää sitä ääntä.
Pystyykö sitä vanhaa korjaan mitenkään ja onko se paskamainen vaihtaa.. Kannattaako suosiolla hankkia uus tilalle vai ehjä käytetty ja mistä moisia saa... Ei oo hirveesti tietoa tosta vauhtipyörästä kuten tekstistä huomaa
Pystyykö mitenkään toteen varmaksi että on toi vauhtipyörä sökö ja mikä siinä oikeestaan pitää sitä ääntä.
Pystyykö sitä vanhaa korjaan mitenkään ja onko se paskamainen vaihtaa.. Kannattaako suosiolla hankkia uus tilalle vai ehjä käytetty ja mistä moisia saa... Ei oo hirveesti tietoa tosta vauhtipyörästä kuten tekstistä huomaa
mulla piti kytkin pohjassa kun vähän kaasulla näpäytti nii kolahduksen ja sama sammuttaessa.vauhtipyörästä oli vaimennusjouset ihan loppu.en tiä pystyykö korjaan,mulle olis maksanu uus pyörä 830eeroo.löysin käytetyn hyväkuntoisen pyörän(200e)Lapin auto-osasta.asetelma tuli alas 3 osana-=TeePee=- kirjoitti:2.0 ecotykki ja ajettu n.235000km...
kun purin sen.voi olla,että asetelma pitää sen äänen.asetelma tarvikeosana painelaakerityösylinterillä makso 387eeroo.kysy merkkilikkeestä millanen pyörä tossa koneessa on ja sitte vaan laatikkoa irrottaan.
EX- 2 KERTAA B-ASCONA
EX- 2 KERTAA D-KADETT
EX- MANTA GSI
EX- 2 KERTAA D-KADETT
EX- MANTA GSI
onkos muuten x20xev ja x20se vauhtipyörät samanlaisia kun en muista ku oli 3vuotta sitten irtaallaan tuost omasta, tuo ääntää kun sammuttaa tai antaa paikallaan reippaasti kaasua mutta olen itse epäillyt vaihteistoa...?
onko kellään kuvaa tuollaisesta purettuna?
ja vielä että ei ole ilmastointia, näyttäisi olevan osanumero eri ilmastoinnilla varustetuissa ompuissa ( imastoitu x20se sama kuin x20xev pyörä)
onko kellään kuvaa tuollaisesta purettuna?
ja vielä että ei ole ilmastointia, näyttäisi olevan osanumero eri ilmastoinnilla varustetuissa ompuissa ( imastoitu x20se sama kuin x20xev pyörä)
VXdiag(MDI)/Tech2/OpCom/Opelscanner testerit..yv:llä yhteys, pohjois-pohjanmaan alueella
-
-=TeePee=-
- 'Kapitän'

-
-=TeePee=-
- 'Kapitän'