Calibran etupuskurin irroitus?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
AndyH
'Senator'
'Senator'

Calibran etupuskurin irroitus?

Viesti Kirjoittaja AndyH »

Joo, eli puskuri pitäisi saada irti ilmastointikennon vaihdon vuoksi. Monellako ruuvilla se on kiinni ja ennenkaikkea mistä? En tuolla haulla löytänyt mitään vinkkiä...
Vectra B2, W124 300E, ex-calibra v6, ex-kadett 1.8i , mutsilla Signum Turbo :D
NoFear
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja NoFear »

Muistaakseni on päältä kiinni kolmella ja sisälokareissa parilla. Alhaalta taisi olla muutamalla. Löydät kyllä noi ruuvit helposti kun vähän kattelet ja on muuten helevetin helppo irrottaa toi puskuri Calibrasta. Aikaa mulla meni irrottamiseen ~10 min. En tiedä onko sitten V6:ssa erilainen puskurin kiinnitys kuin 8 ja 16V:ssä mutta näin ainakin niissä...
Wannabecalibra
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Wannabecalibra »

Molemmissa päissä yhet ruuvit. konepellin alla kolmet. puskurin alla yhteensä kaksi molemmilla sivuilla... aikaa menee 2min
Allekirjoittaneella rupeaa ikä painamaan... Näkökin rupeaa heikkenemään, kun ei meinaa enään selvää päivääkään nähdä.
NoFear
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja NoFear »

Wannabecalibra kirjoitti:Molemmissa päissä yhet ruuvit. konepellin alla kolmet. puskurin alla yhteensä kaksi molemmilla sivuilla... aikaa menee 2min
Ai se pisti ajassa paremmaksi :lol: Noh okei mulla meni siinä ehkä se 8 min kaljan juontiin ja ruuvimeisselin ettimiseen :D
AndyH
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja AndyH »

NoFear kirjoitti:
Wannabecalibra kirjoitti:Molemmissa päissä yhet ruuvit. konepellin alla kolmet. puskurin alla yhteensä kaksi molemmilla sivuilla... aikaa menee 2min
Ai se pisti ajassa paremmaksi :lol: Noh okei mulla meni siinä ehkä se 8 min kaljan juontiin ja ruuvimeisselin ettimiseen :D
Haha, mulla menee tuolla tyylillä sitten ainakin yksi ilta! :D Mutta kiitti kovasti molemmille! -(z)-
Vectra B2, W124 300E, ex-calibra v6, ex-kadett 1.8i , mutsilla Signum Turbo :D
Vastaa Viestiin