700km vanha kytkin laukesi *vika löytynyt*

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Jarnok
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jarnok »

eikait siinä mitään neuvottelemista voi hirveästi voi olla jos noin ovat itse todenneet. lasku heidän piikkiinsä ja kuoret kuntoon.
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

kuoret vaihtoon eli koko vaihteisto. :-?
voikohan tuota alumiiniseosta edes hitsata. onneksi vika on kosmeettinen. meinaan että öljyt pysyy vielä vaihteistossa.

tuossa kuvassa nuo keltaiset on niitä asennusrautoja
http://www.ascona.fi/kytkin/kytkin5.jpg
http://www.ascona.fi/vinkit/vinkki11.htm
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja telwin »

Kyllähän tuon reiän voi tigillä hitsata.
Itse kyllä pyytäisin korjaamolta korvauksen ja sika liimalla alumiinin pala reiän päälle ja menox. -(z)-
nukkumatti
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja nukkumatti »

Auto on taas minulla, enkä sitten tuosta kotelon reiästä alkanu enää tinkaamaan. Sain taas eri ihmiseltä mystistä varottelua että kannattaa tyytyä tähän ilmaseen kytkimen uudelleen asennukseen ja pysyä tulevaisuudessa poissa kyseiseltä korjaamolta...jotain hämärää tässä on mitä mulle ei haluta kertoa.
Alumiiniin tarttuvalla plastik paddingilla pistin peltisuikun siihen reiän päälle ja hyvin tuntuu pelaavan. Jokohan nyt pääsis tämäkin kovanonnen Kadetti ees jonku 1000km ennen seuraavaa remonttia.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Tuossa on vain pieni riski,että tuo reikä ei ole välttämättä ainut vaurio vaihteiston kotelossa.
Jos siihen reikä kerran tuli,niin kyseinen irronnut asennusrauta on todennäköisesti lähtenyt vähän pirun lujaa paikoiltaan.
Päällepäin ei välttämättä muuta näy,mutta mistä sitä tietää vaikka koko kotelo halkeaisi ajan kanssa...

Itse olisin kyllä vaatimalla vaatinut tuon korjauksen,kun kerran itse myönsivät virheensä.
Vastaa Viestiin